Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinua olisi salakuunneltu, miten toimisit?!

Vierailija
08.10.2011 |

Minulle kävi näin :( Oma mieheni teki näin sairaan tempun. Oli jättänyt laitteita päälle kun lähti töihin, harrastuksiin yms. Oli täysin varma että minä petän häntä! Kuuli näissä tallenteissa ties mitä "outoa", minun selitykset eivät auttaneet yhtään mitään. Minun kännykkäni penkoi, tilitiedot yms. Jätti erohakemuksen näiden sekoilujensa päätteeksi, heitti lähes minut kadulle! Jouduin muuttamaan pois yhteisestä kodistamme monen vuoden jälkeen. Aivan järkyttävä kokemus kaikkinensa koko perheellemme.

Nyt mies haluaa minut takaisin. Katuu tekoaan, on luvannut tehdä kaikkensa että jatkaisimme yhdessä. Että antaisin anteeksi ja alkaisin luottaa häneen jne. On tajunnut toimineensa erittäin väärin ja uskoo minua, luottaa minuun. Ainakin näin sanoo, tiedä sitten.

Tuntuu kyllä aika pahalta sulattaa tätä koko juttua. En ole tehnyt mitään pahaa, en ole pettänyt IKINÄ häntä. Meillä on siis tosi pitkä taival takana yhteistä aikaa. En ole ollut aina mikään supervaimo enkä jatkuvasti ihana rakastava vaimo mutta tuskin meistä kukaan on täydellinen? En IKINÄ olisi uskonut joutuvani tämmöisen epäilyn, syyttelyn, halveksunnan, henkisen väkivallan kohteeksi!!!

Mitä ajatuksia tämä lyhyt kertomus herättää sinussa?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samankaltaisen tapauksen, jossa mies laittoi nauhureita jne pitkin asuntoja. Näillä salakuunteli vaimonsa puheluita päivällä, kun oli lasten kanssa kotona.

Tässä tapauksessa nainen jäi kiinni pettämisestä, mistä mies tätä epäilikin. Oli sivu-/seksisuhde toisen miehen kanssa.

On nykyään ex-vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän