Osaatko itkeä silloin kun haluat, niin että saat muut heltymään
jos tulee kova paikka vaikka töissä tai jossain muussa tilanteessa? Epäilen, että jotkut naiset osaavat tämän taidon ja käyttävät sitä hyväkseen.
Kommentit (21)
Mutta toisaalta itken myös tilanteissa joissa en todellakaan haluaisi alkaa itkemään, koska se vähentää uskottavuuttani... Kuten joissakin riitatilanteissa.
itkevät vetistelijät ärsyttävät suunnattomasti.
Älyäni loukkaa se, että joku luulee minun heltyvän vetistelyn edessä -se ei katsokaas onnistu ja selittelyt eivät ikinä kiinnosta.
Mutta toisaalta itken myös tilanteissa joissa en todellakaan haluaisi alkaa itkemään, koska se vähentää uskottavuuttani... Kuten joissakin riitatilanteissa.
tahallinen itku on läpinäkyvää toisen manipulointia, joka toimii vain kerran. Miehen kanssa riidellessä en itke ikinä, se häiritsee keskittymistä. Raskausaikana itkin mistä asiasta tahansa, ja molemmat raskaudet onkin olleet tosi turhauttavaa aikaa.
ja silloinkin päästin vain yhden vaimean parkaisun, joten sain vain 9 apgar-pistettä.
mutta vain miehille. Tietävät, että teeskentelen, mutta heltyvät silti ja sitten vähän hymyilen. Olen ihan tunnettu tästä piirteestäni. Yksi exä oli kova pala. Hoki usein, että ei tehoa ja piti näytellä tosi surkeeta ennenkuin helty.. Mut aina helty.
MUn mielestä itkeminen on jotenkin todella noloa. Itken aika helposti ja se ärsyttää mua ihan hirveän paljon. Arvatkaapa mitä teen kun ärsyynnyn... Huoh!
olen johtaja, joten käytän mieluummin karismaani, perusteluja ja neuvottelutaitojani.
Itkevä nainen on heikko ja avuton, ja saa jotain säälistä. Ei sovi minun arvolleni.
se on äärettömän tehokas silloin, kun pitää saada 1-2 vko sairauslomaa. Jostain syystä ei riitä, että kerron kivuistani (minulla on krooninen sairaus, jossa aaltomaista vaihtelua). Itku auttaa ja saan tulehduslääkkeet ja pääsen lepäämään.
En osaa itkeä tarkoituksella enkä edes halua. Saatan itkeä joskus toki, mutta lähinnä kyllä olen silloin yksin, tai ainakin pyrin olemaan.
Älyäni loukkaa se, että joku luulee minun heltyvän vetistelyn edessä -se ei katsokaas onnistu ja selittelyt eivät ikinä kiinnosta.
Minkäs sille teet, jos sellainen olet? Minä ainakin olen aika tunneherkkä ihminen ja mm. kyyneleet tulevat helposti silmiin ilman mitään tarkoitusta hyötyä siitä.
mutta minua alkaa itkettämään todella helposti ja se on suorastaan rasittavaa!
On jopa väitetty että yrittäisin itkullani saada jotain periksi, mutta niin ei kuitenkaan ole.
mutta en käytä sitä koskaan edukseni missään. Minusta se ei ole mikään meriitti missään.. Päinvastoin, olen mielummin loukkaamattoman ja järkkymättömän näköinen silloinkin kun tuntuu pahalta.
ja minulle se on sama kuin monon kuva perseeseen. Heti ensimmäisen tilaisuuden tullen.
Kotona rauhassa syystä pillittäminen kuin lapsellinen säälin kerääminen töissä. Toki yhdeltä alaiselta kuoli äiti ja hän sai puhelun töihin, itku tuli, mutta syystä. Sitten on nämä olen vähän stressaantunut ja haluan pumpulia ympärilleni, enkä oikein jaksa, jotka ovat surkeita työntekijöitä ja heikkoja ihmisiä.
Monoa vaan, niin saa oikeita työhönsä sitoutuneita ihmisiä, jotka kestävät paineita. Se on työnantajan etu.
ja minulle se on sama kuin monon kuva perseeseen. Heti ensimmäisen tilaisuuden tullen. Kotona rauhassa syystä pillittäminen kuin lapsellinen säälin kerääminen töissä. Toki yhdeltä alaiselta kuoli äiti ja hän sai puhelun töihin, itku tuli, mutta syystä. Sitten on nämä olen vähän stressaantunut ja haluan pumpulia ympärilleni, enkä oikein jaksa, jotka ovat surkeita työntekijöitä ja heikkoja ihmisiä. Monoa vaan, niin saa oikeita työhönsä sitoutuneita ihmisiä, jotka kestävät paineita. Se on työnantajan etu.
Älyäni loukkaa se, että joku luulee minun heltyvän vetistelyn edessä -se ei katsokaas onnistu ja selittelyt eivät ikinä kiinnosta.Minkäs sille teet, jos sellainen olet? Minä ainakin olen aika tunneherkkä ihminen ja mm. kyyneleet tulevat helposti silmiin ilman mitään tarkoitusta hyötyä siitä.
sanottu: EI KIINNOSTA!
Vetistelet muualla ja tulet takaisin sitten kun osaat käyttäytyä.
Onneksi töissä ei ole tullut itkettyä, se olisi noloa. Itken ihan superherkästi ja se on noloa. Jos tulee joku yllättävä tai järkyttävä tilanne niin reagoin itkemällä ja mikään ei ole niin turhauttavaa - järkevästä puhumisesta ei tule mitään kun vastapuoli häkeltyy. Yritän olla kärsivällinen tämän taipumuksen kanssa, kai se joskus tyrehtyy. En siis pysty tahallani itkemään enkä valitettavasti myöskään päätöksestä olla itkemättä.
mutta ainakin toistaiseksi olen käyttänyt sitä vain mieheeni.