Yksin kotona vauvan kanssa ja aion nauttia kaksi 0,33 l siideriä. Olenko huono äiti?
Kommentit (19)
En ole koskaan nähnyt 0.33 l siidereitä. Puolen litran kyllä.
ja tuo vaihtelua arkeen. Katselen samalla leffaa. ap
että ovat 45 cl. Golden Cap muovipullossa. ap
http://www.olvi.fi/fileserver/FIZZ%20Sweet%20Perry%200,33%20L_resized_2…
ihan normaali ihminen! Ja av:llä ei kannata tällaisia kysellä, alko on Belsebuupista tällä palstalla.
juomaa vuonna 2003 usko tai älä. Että ehkä se on ongelma :D ap
Minulla on laivalaatikko Karhua, siitä riittää mukavasti. Meillä ei tölkkejä lasketa.
Minulla on laivalaatikko Karhua, siitä riittää mukavasti. Meillä ei tölkkejä lasketa.
Mies menoissaan, ja meillä olisi saunavuorokin klo 20. Ei sinne vaan millään pääse, kun lapset on siihen aikaan jo ratkiväsyneet. Ainakin nuorempi. Olis ollut mun vuoro saunoa.
No jaa, mut kalja tai kaksi olis kyllä ilahduttanut.
Aikuinen ihminen saa juoda alkoholia kun ei lasten kanssa humalassa ole, että mua ärsyttää kun tällaiseenkin lupia kysellään täältä...
Onhan niitä tölkkejä, 0,33 L kokoisia. Pullojakin on. Tässä esimerkki: http://www.olvi.fi/c/portal/layout?p_l_id=105272 ja esim. laivalta ostettuna ne siiderilaatikothan on just 0,33 tölkkejä x24, ihan niin kuin oluetkin.
Et varmaan kun olet niin nuori.
Ei taida kaikki edes muistaa kun oli golden cappia lasipulloissa koreina.
jos olet tosiaan vuonna 2003 juonut viimeksi alkoholia, niin miksi haluat tänään ottaa? Onko tapahtunut jotain?
ääressä mieleen, että jospas ottais pari tänään.
jos olet tosiaan vuonna 2003 juonut viimeksi alkoholia, niin miksi haluat tänään ottaa? Onko tapahtunut jotain?
vauvan kanssa, mutta en kyllä kahta siideriä joisi - syystä että en ole juonut mitään yli vuoteen ja kestän tosi huonosti alkoholia. Varmaan olisi kiva ilta, mutta huomenna aamulla olisin hidas ja pöhnäinen.
Ap, juo ne siiderisi vaan, jos et humallu niistä.
vauvan kanssa, mutta en kyllä kahta siideriä joisi - syystä että en ole juonut mitään yli vuoteen ja kestän tosi huonosti alkoholia. Varmaan olisi kiva ilta, mutta huomenna aamulla olisin hidas ja pöhnäinen.
Ap, juo ne siiderisi vaan, jos et humallu niistä.
Mä en ottaisi edes yhtä siideriä, mutta se johtuu siitä, että olen alkoholisti :/
Kotona mun lisäksi 8v, 2x5v ja 1v.