Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pahinta/kauheinta mitä tiedät jonkun jollekin tehneen?

Vierailija
07.10.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten se henkilö saisi uudelleen kokea sen hirveyden mitä joutui kokemaan kun asia tuli esille, mutta sen sanon että eihän se sille itse mitään voinut ja aina voi hakea syytä muualta vaikka syytä ei koskaan tiedetä, no onneksi nyt on asia korjaantunut ja kaikki on onnellisia tai en mä siitä yhdestä tiedä kun se aina oli vähän niin ja näin mutta ei se ainakaan pahana ollut kun näin sitä tossa tovi sitten, entä itselläs, mikä on pahinta?

Vierailija
2/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten se henkilö saisi uudelleen kokea sen hirveyden mitä joutui kokemaan kun asia tuli esille, mutta sen sanon että eihän se sille itse mitään voinut ja aina voi hakea syytä muualta vaikka syytä ei koskaan tiedetä, no onneksi nyt on asia korjaantunut ja kaikki on onnellisia tai en mä siitä yhdestä tiedä kun se aina oli vähän niin ja näin mutta ei se ainakaan pahana ollut kun näin sitä tossa tovi sitten, entä itselläs, mikä on pahinta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläminen miehen kanssa joka ei ajattele kuin itseään, valehtelee, aliarvostaa toista ja pitää itsestäänselvyytenä. Jos jaa kiinni valehtelusta raivoaa hullun lailla ja viimiseen asti kiistää valehdelleen. Tekee ykskaks päätöksiä että nyt lähtee, uhkailee erolla ja vikittelee omien silmien alla toisia naisia on aika helkutin raskasta

Vierailija
4/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen surmasi itsensä. Ihan niinkuin Ring-elokuvassa. Tämä vaan on totta. Sääli sitä lasta.

Vierailija
5/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hukutti heidät ammeeseen :(

Vierailija
6/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sukulainen ajoi päin rekkaa kaksi muuta kyydissään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä