PIkkujouluasu? ideoita keski-ikäiselle, joka ei tunne itseään keski-ikäiseksi
En haluaisi laittaa kauheasti rahaa pikkujouluasuun, mutta en haluaisi vanhoissa rytkyissäkään lähteä. Nyt kyselen ideoita, koska on vielä aikaa tilailla ja etsiä sopivaa.
Olen:
40+, BMI 20, vartaloltani X tai H, ja mieleltäni hiukan rokkityylinen, enkä tosiaan mikään rinsessa.
Pikkumusta on nähty ja kokeiltu, tylsää...
Kommentit (12)
mustat pillifarkut, sen kanssa kapea vartalonmyötäinen, pelkistetty ( ei mitään röyhelöitä tai vastaavia) jotain lempiväriäsi oleva (tuli kirkas turkoosi mieleen) hihaton tai hihallinen tunika, hieman reisille menevä ja sitten päälle joku rock-henkinen musta/harmaa lyhyt jakku, joka voisi olla vähän "rähjäinen" tyyliltään, revittyjä reunoja tms.
Arvelisin että seppälätyyppisistä kaupoista farkut ja tunikan saa yht 50€ halvimmillaan ja se jakku ois jotain 70€? Onko hintaluokka sopiva tai tyyli. (voin yrittää etsiä kuvaa sellaisesta jakusta mutten tiedä löydänkö)
mitä yritin etsiä, mutta tarkoitin rohkeampaa, epäsymmetrisempää
http://www.ellos.fi/dv/30-Ylaosat-Pikkutakit-puvut-Pikkutakit/LaRedoute…
Myös valkoinen kauluspaita käy hyvin.
eli jakkutyyli enemmänkin tätä
http://www.halens.fi/naiset-yl%C3%A4osat-jakut-asut-554/pikkutakki-0706…
tai kommentoida, vaikka näin vaivaa tän eteen.
Mutta tuossa olisi juuri mitä kaipasin, jotain erilaista kuin vakio kotelomekko.
- ap, jonka piti alkaa illalla hoitelemaan lapsia nukkumaan
niin olet pomon alla ennenkuin huomaatkaan.
Jos ei ole pahemmin niitä perinteisiä kurveja ja haluat myös peittää käsivarret, olisi ehkä joku jalkoja korostava asu kiva.
Itse tykkään sellaisista laatikkomaisista mekoista, yhdistettynä pitkiin kinttuihin ja korkkareihin. Minulla ei ole kurveja ollenkaan tai ainakin ne jäävät keskivartalon piiloon.
pikkujouluksi hoikalle menevälle sopisi mun mielestä hyvin mustat kapeat farkut ja sitten joku rokahtava yläosa...mustavalkoinen yhdistelmä on aina jotenkin rock tai hopea-musta. Esim musta lyhyt slimmi jakku ja hopeanharmaa tai valkoinen pitkähkö toppi. Käy rohkeasti esim gina tricotissa katsomassa, vaikka onkin "teinityttöjen" kauppa. Siellä oli nyt paljon kivoja biletoppeja. Semmoisen päälle kun laitat vartalosi malliin sopivan jakun ja koruja niin varmasti on hyvä! Hauskoja pikkujouluja!
katso www.TEC24h.fi
punainen lyhyehkö pitsimekko osastossa Pikkujoulu (tai jotain)
on hyvä. aika pieni koko, joten ota reilumpi.
viidenkympin pintaan. kaulurihuivi on kanssa kiva ja samaa tyyliä. hyvä myös takin kauluksen päälle tai hiusturbaaniksi.
Mekkoja on plajon hauskoja, ei pelkkiä mustia. Mutta juhlavissa mekoissa jää olkapäät paljaaksi. APstä taas on hölmöä pinkoa räntäsateessa pubista pubiin jos on hihaton mekko. Se varmaan menee talvella yökerhoissa tms, mutta tämä meidän työporukka on enemmän karaoke-ainesta.