Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lyönyt miestäsi?

Vierailija
24.11.2011 |

Järkyttävää... meni eilen totaalisesti hermo mieheen ja tinttasin sitä nyrkilä käsivarteen...koskaan aiemmin en ole ketään lyönyt tai töninyt tms. Nyt on tosi kauhea olo, vaikka tajuan itsekin olevani tosi uupunut ja stressaantunut ja meillä miehen kanssa aika huonot välit. Silti en olisi koskaan kuvitellut ketään lyöväni!... en tajua mitä oikein tapahtui... onko kellään muulla tullut tällaista oikosulkua päähän? En ole aiemmin ajatellut olevani millään muotoa väkivaltainen:((

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyönyt vihaisena. Sellaista leikkimielistä nyrkillä tömäyttämistä käsivarteen harrastan.

Mut oon kyllä heittänyt miestä viinirypälelaatikolla. Täysillä. Ja eilen lajittelin sen märät pyykit ripustettavista, ja viskasin ne ulko-ovesta pihalle, koska olin vihainen. Ne on vieläkin pihalla... Mies ei kai edes huomannut, kuinka ilkeä olin.

Vierailija
2/2 |
24.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole ennen edes tollaista juuri harrastanut, yleensä olen pystynyt kiukkuni nielemään tai peittämään, niin en tajuakaan miten tässä yhtäkkiä näin kävi? mieskin oli ihan puulla päähän lyöty.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla