Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääntääkö kallis auto pääsi?

Vierailija
06.10.2011 |

Mitä ajattelet, kun vastaan tulee kallis auto? Sekoittaako se ajatuksesi? Katsotko kuka on kuski? Ajatteletko mielessäsi, kumpa itselläkin olisi varaa? Vai etkö kiinnitä asiaan huomiota millään tapaa?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 07:31"]

Oikein erikoiset ja hienot kääntää pään kuten myös uudet aidot urheiluautot.

[/quote]

Mikä on aito urheiluauto? Mielestäni kaikki kaksipaikkaiset jotka eivät kuulu pakettiautoihin tmv, mutta ei kai sitä voi feikata?

Vierailija
102/111 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosi paljon autosta. Joitakin autoja en katso vahingossakaan, kun jo kauas loistaa kuski, joka oikein odottaa katseita ja mä tunnen suurta myötähäpeää niitä kohtaan, jotka näkevät hienon auton parkissa ja menevät sen ympärille "renkaita potkimaan". 

Tietyt autot saavat mun pään kääntymään väkisinkin ja olen tietysti kateellinen ja haaveilen omasta sellaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 22:02"]

ostin kaksi autoa a150.000,-, miksi toinen kääntää päitä (rasittaa kun ihmiset katsoo) ja toinen ei onneksi käännä (vaimon auto). odotan innolla että malli vanhenisi eikä enään kääntäisi päitä, en halu herättää huomiota, ostin auton vaan kun tykkäsin siitä, enkä viitti pitää rahaa pankissa mätänemässä.

[/quote]

Annoit itsestäsi todella vakuuttavan ja uskottavan kuvan tässä viestissä.

Vierailija
104/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaan tulee siis oikeasti todellakin kallis auto (tunnen kyllä automerkit, -mallit ja vuosimallit, joten mikään 10 vuotta vanha joskus aikanaan kallis lousku ei saa aikaan reaktiota), niin katsoohan sitä, jo siksi että kaiken aikaa ei vastaan tule yli 100 000e autoja. Kalliina en siis pidä mitään uutena 50 000e hintaisia autoja; taksitolpat on täynnä Mersuja ja tavikset ajaa isoilla Audeilla ja Bemareilla, joten tuo on aivan normaalihintainen uusi auto, jollaisia on joka rivarin autokatokset täynnä.

Eikä oikeastaan vielä hintakaan riitä, esim. isot Mersut on hyvinkin kalliita, mutta kyllä niitä vähän väliä näkee. Joku Porsche ja varsinkin Ferrari alkaa olla uutena sellaisia autoja, että joka kadunkulmassa ei vastaan tule.

Vierailija
105/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käännä paitsi ladat :D

Vierailija
106/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En edes näe autosta päällepäin, minkähintainen se on, eikä minua kiinnosta pätkän vertaa...

Vierailija
107/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista mikä on kallis auto ja mikä ei, joku perhemaasturi ei kiinnosta hevonvittuakaan mutta amerikanautoja katselen kyllä antaumuksella

Vierailija
108/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 21:38"]

Ei. En edes näe autosta päällepäin, minkähintainen se on, eikä minua kiinnosta pätkän vertaa...

[/quote]

kade hih hih pläääää

Vierailija
109/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin hyvin tiedä, mitkä autot on kalliita. Erikoiset autot, kuten erikoiset mitkä tahansa, kääntää toki pään. Avoautot on jotenkin noloja ja juppimaisia, siis mun silmissä. Minit on siistejä. Itse haluaisin jonkun sopivan pienen (jotta mahtuu parkkeeraamaan, asun Helsingin keskustan lähellä) ja ajomukavan auton. 

Vierailija
110/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sympaattisista pikkuautoista, esim mini, uusi kupla yms. Niitä minä katson...

Vierailija
111/111 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin kaksi autoa a150.000,-, miksi toinen kääntää päitä (rasittaa kun ihmiset katsoo) ja toinen ei onneksi käännä (vaimon auto). odotan innolla että malli vanhenisi eikä enään kääntäisi päitä, en halu herättää huomiota, ostin auton vaan kun tykkäsin siitä, enkä viitti pitää rahaa pankissa mätänemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi