Kääntääkö kallis auto pääsi?
Mitä ajattelet, kun vastaan tulee kallis auto? Sekoittaako se ajatuksesi? Katsotko kuka on kuski? Ajatteletko mielessäsi, kumpa itselläkin olisi varaa? Vai etkö kiinnitä asiaan huomiota millään tapaa?
Kommentit (111)
vaikka sitä usein ajeleekin kokovartalomulkku. Isot mulkut ilman autoja kun on kuitenki kivoja.
pakko kääntää kun itsellänikin on sellainen menopeli joka kääntää katseita.
Esim.
http://www.nettiauto.com/cadillac/60-series/4258074
Tuotakin kun vähän laittaisi niin tulisi oikein hieno :)
Vanhat ovat väkisinkin hienompia kuin uudet autot, kunhan niitä vähän laittelee :)
Toiseen suuntaan.
Ihan samalla tavalla se halvempikin auto vie minne haluat.
Rakastan kaikkea kaunista ja kauniit, uudet, kalliit autot kääntää pään. Itsellänikin sellainen on, mutta kiva katsella myös muilla:)
Mulle auto on vain pakollinen asia, jotta pääsee paikasta a paikkaan b.
Ketuttaa kyllä, kun SUomessa autot on niin hemmetin kalliita. Turvallinen kun sen tarvii kuitenkin olla.
kuskina taas joku vanha ja hmmm... elämää nähnyt mies tai nainen, ja 90 %:sti näin on.
hyvän näköinen minun mielestäni.
Riippuu kyllä autosta. Esim Hummerit on minusta äärimmäisen rumia, enkä ymmärrä miksi joku ostaa sellaisen brassaillakseen. Samaan hintaan saisi näyttävämpiäkin ajopelejä.
Yleensä valitettavasti kalliin auton kuskina on keski-ikäinen äijänrähjä, joka näyttää siltä että on ostanut auton vain elimenjatkeeksi. Silloin pää kääntyy kyllä pois myös itse autosta.
Jos olisin rikas, ostaisin jonkun ikivanhan Fordin vaikka ja fixauttaisin sen nykyaikaiseksi. Ulkokuori olisi vanha, mutta moottori & muut sisuskalut tätä päivää. Ajotietokonekin sellaiseen tietty pitäisi saada. Jos olisi rahaa.
Esim.
http://www.nettiauto.com/cadillac/60-series/4258074Tuotakin kun vähän laittaisi niin tulisi oikein hieno :)
Vanhat ovat väkisinkin hienompia kuin uudet autot, kunhan niitä vähän laittelee :)
Me asutaan Etelä-Saksassa ja "kalliita" autoja tulee vastaan jatkuvasti. Ei niiden perään pää käänny. On meillä itsellämmekin auto, johon Suomessa tuskin olisi ollut varaa.
On se myönnettävä, että kallista autoa tulee katsottua pari sekuntia pidempään kuin jotain vanhaa auton rähjää. Mutta en myönnä että olisin kateellinen :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 14:25"]
On se myönnettävä, että kallista autoa tulee katsottua pari sekuntia pidempään kuin jotain vanhaa auton rähjää. Mutta en myönnä että olisin kateellinen :)
[/quote]
Mulla on oikeastaan päinvastoin. Joskus näkee hienon näköisiä vanhoja corolloita tai 100 Ambeereita, niin saataan huudahtaa, että "wau!" Mutta yksikään uusi auto ei niin tee.
Vanhat jenkit tai muut letukat ei jostain syystä kiinnosta hetkeäkään, mutta muut vanhat hyvin pidetyt autot kyllä.
Ei niin yksioikoista, en välttämättä tiedä mikä auto on kallis ja mikä ei..katson silmääni kauniita autoja. Eniten olen tykästynyt vanhoihin 30-60 luvun sulomuotoisiiin autoihin.Niitä ei joka päivä näe . Esim Aston Martinit, 30-luvun Ferrari, 60-lukuinen Bugatti. Siinä on kauniita autoja:)
No ei todellakaan käänny, ei vois vähempää kiinnostaa autot.
Ei käännä. En tiedä autojen arvoja. Jos tietäisin, niin lähinnä harmittelisin omistajan puolesta, kun on tehnyt huonon sijoituksen.
Tänään kääntyi pää, kun noita kalliita autoja vilisi kaduilla. Lamborghineja ja Ferrareita, kyllä olen kade.
mulle on yks vitun hailee millä kukakin ajelee. mulle auto on väline jolla pääsee paikasta toiseen, ei mitään sen enempää