Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä/minkä merkkiset toppavaatteet te hankitte 3-4 luokkalaisille?
06.10.2011 |
Meillä pienikokoinen kolmasluokkalainen joka ilmoitti että mitään reimaa ei sitten pue päälleen :D
Kommentit (3)
Edullisia mutta kestäviä vaatteita, ja kivan näköisiä. Oltiin pojan kanssa ostoksilla yhdessä ja heti löytyi mielekkäät. Pipo oli sitten kalliimpi (Burton), mutta olkoon kun toppavaatteet saatiin niin järkihinnalla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Prisman urheiluosastolta löysin viimetalvena kivat ja lapselle mieleiset housut ja takin + pipon ja hanskat. Melko edullisiakin olivat.
Alue: Aihe vapaa
kaikki