rv 34 ja mies lähti
Koska olen rasittanut muutamaa ystävääni jo niin paljon itkulla, ajattelin että tämä voisi olla parempi kanava purkaa tätä ahdistusta.
Odotan meille pientä tyttöä, meillä ennestään jo reilu 1,5v poika. Mies lähti jo tuossa reilu viikko sitten ja olen koittanut pysyä vahvana ja jaksaa.
Tänään on ollut huonompi päivä ja olen itkeskellyt enemmän. Eräs kaverini on myös raskaana, oli tänään ollut rakenneultrassa ja saanut tietää odottavansa poikaa. Hän päivitti sen naamakirjaan ja avomiehensä oli käynyt siihen kommentoimassa "Meidän poika
Kommentit (9)
Noh, siinä oli siis sydän perässä. Ja silloin romahdin totaalisesti. En kestä tätä nyt, ihanaa että ovat onnellisia mutta minuun sattuu ihan kamalasti enkä voi lopettaa itkemistä. Miksi minulle kävi näin? :(
Käytit varmaan sitä kolmio kolmonen sydäntä, sen kolmiomerkin käyttö katkaisee viestit av:llä.
Tulipa paha mieli puolestasi. Ota rohkeasti yhteyttä esim. neuvolaan ja kerro avoimesti tapahtuneesta, jotta saat purkaa mieltäsi.
Kyllä se siitä... Onhan sinulla kohta 2 ihanaa pientä joiden rakkauteen voit ainakin luottaa. Miehiä tulee ja menee, kyllä sinäkin vielä jonkun oikeamman löydät.
Ei ole ollut. Alkoi nyt vaan raskauteni lopulla viihtyä koko ajan baareissa kavereiden kanssa. Tuli kyllä kotiin yöksi, mutta sai humalassa ihan ihme raivareita. Ennen ei ole ollut aggressiivinen kännissä. Kaikki rahat meni ryyppäämiseen ja piti laivallekin päästä ja vielä lainata kavereilta lisää rahaa.
Käskin hänen valita joko alkoholin tai meidät. Hän lähti. Tiedän, kusipää mikä kusipää mutta tuli niin yllätyksenä etten osaa mitään muuta kuin itkeä.
Vielä hullummaks olisit itsesi, jos olisit sallinut tuollaisen käytöksen ja katsellut sitä viikosta toiseen ja sitten vauvan kanssa. Paljon tsemppiä sinulle!
ja paremminkin kuin tuollaisen luuserin kanssa. Missä päin asut? Tilanne on tietysti todella vaikea ja kipeä mutta elämästäsi ja lasten elämästä tulee paljon parempi ilman tuollaista miestä. Varaa aika lastenvalvojalle jotta mies tuomitaan maksamaan elatusmaksuja ja hae kelalta yh-korotus lapsilisään, tarvittaessa asumistukea ym. Toivottavasti lähellä on sukulaisia tai ystäviä jotka voivat auttaa synnytyksen aikoihin lastenhoidossa. Äläkä ihmeessä ota tuota miestä takaisin vaikka haluaisi tulla!! nimim. kolmen kanssa yksin
oho, loppu katosi jonnekin.
Kirjoitti siis "Meidän poika