Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis oletko joskus alkanut seukkaamaan jonkun kanssa josta et oikeasti tykkää

Vierailija
06.10.2011 |

vain näyttääksesi toiselle ihmisille että mä sain tän tyypin josta molemmat haaveiltiin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en.

Vierailija
2/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden tyypin kanssa vain siksi, että hänellä oli auto ja hän oli täysi-ikäinen, joten haki mulle ja kaverille juomista viikonloppuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä tiedä mistä kellään riittää energiaa moiseen. Siis pintaliitoon.

Se toinen olisi voinut vaikka löytää siitä sen oikean, mikä minä olen sekaantumaan mieheen josta en edes ole kiinnostunut?

Vierailija
4/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa uudestaan kirjoittamasi teksti, hyvä ap. Ensin on haaveillut jostakusta ja sitten on alkanu sen kans seukkaamaan vaikkei tykkääkään... Ihan ei tainnu mennä putkeen.

Eikö se mene niin ettei ole koskaan tykännykään mutta "kaverin" kiusaksi on miehen iskeny vain näyttääkseen että minäpä onnistuin. Tai on haaveillu siitä tyypistä, sitten iskeny sen ja alettu seukkaamaan ja sitten on huomannu ettei siinä tyypissä mitään kiinnostavaa ollukaan.

Vierailija
5/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuulema vihainen seuraavana seksistä kun et lauennutkaan!

Vierailija
6/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaveri oltiin yhtä aikaa ihastuttu samaan mieheen. En saanut kaverille kerrottua ihastuksestani, koska kaverini oli kertonut ensin omista tunteistaan miestä kohtaan ja pyytänyt minua toimimaan välikätenä. Minä nimittäin tunsin miehen jo parin vuoden takaa...

Viestillä kerroin miehelle kaverin tunteista ja vastauksessa tuli erittäin selvät pakit, ei ollut kiinnostunut yhtään. Kerroin kaverilleni ja tuntui olevan ok. Monta iltaa viestiteltiin ja lopulta rohkaisin mieleni ja kerroin omista ajatuksistani. No tunne oli molemminpuolinen. Kaveri suuttui minulle kunnolla, eikä moneen päivään suostunut puhumaan minulle. Lopulta kuitenkin ymmärsi että en varastunut miestä häneltä, enkä tullut esteeksi heidän väliinsä. Mies oli sanonut ettei missään tapauksessa olisi ollut kaveristani kiinnostunut.