paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
Olen sairaanhoitaja, työskentelen teho-osastolla Yliopistosairaalassa. Kolmivuorotyöstä bruttopalkkaa saan n. 3300-3700€/kk
Olen epäpätevä ala-asteen sijaisopettaja, joka kutsutaan kun tarvitaan sijaista. Teen tätä omasta halusta ja töitä on ollut tarjolla mukavasti.
joka on n. 12 euroa. Ei häävi, varsinkaan kun tunteja ei ole kuin 20-30 h viikko. Käteen jää n. 900-1000 euroa.
Myyjä.
Julkisella puolella asiantuntijajohtotehtävät.
2335 euroa brutto, 1850 euroa netto, työkokemusta 5 vuotta, koulutus yo-merkonomi
että täällä on alhaisesti koulutettua porukkaa.
No eipä tietenkään tuu mitenkään yllätyksenä.
...yksityisellä koulutussektorilla brutto 3000e/kk, netto 2250 e. Koulutus amk.
opettaja aikuisopetuksen puolella. Kuukausipalkka ei ole todellakaan huima, koska teen tällä hetkellä vain muutaman tunnin viikossa, loppuajan olen hoitovapaalla.
2500 €/kk brutto. Tradenomin koulutus.
Sama juttu mutta teen osa-aikatyötä, 3 pv viikossa.
Kannattaisko sun pyytää palkankorotusta?
Palkka bruttona 4628 eur / kk + bonukset (viimeksi n. 500 eur / kk), koulutus KTM ja työkokemusta himpun verran vajaa 10 vuotta.
titteli johtaja, yksityisellä sektorilla
it-projektipäällikkö yksityisellä, 5000-6000/kk, it-trade - siis amk- työkokemus +10v... enemmänkin varmaan saisi, jos haluisi lisää pariin kertaan tarjottua vastuuta, mutta aikanaan linjaesimieshommissa olleena tämä palkka/vastuu on mulle ok, vaikka firman tulokseen nähden en koe palkkaa mitenkään erityiseksi.... mainituissa esimieshommissa muutama vuosi sitten aikanaan bonuksineen oli parhaimmillaan kk-palkaksi laskettuna 8k/kk... mutta ei ollut mun juttu se.
oikeasti kun luen näitä palkkoja, niin Suomessa on todella surkeat palkat koulutetuilla ihmisillä. lapsuuden tuttu on taksikuskina vantaalla ja tienaa palkkatyössä yli 3000e/kk...
koulutettujen huonon palkkauksen lisäsäksi tulovero ja sen prgressio, alv23, liikenne, ruoka.. vievät elintason.
Masentavaa verrattuna suurinpaan osaan länsimaita :(
3535 brutto, 2000 netto. Työsuhdeauton verotusarvo syö käteen jääviä tuloja ihan kiitettävästi.
freelancer, koulutkselta biologi mutta saan tuloja myös esim. kirjoittamalla, valokuvaamalla ja tekemällä muita visuaalisuuteen perustuvia satunnaishommia (olen esim. tehnyt tilaustyönä vaatteita tutuille).
luokanopettaja