paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
Veron jälkeen 1000-1500€/kk, tuntipalkkainen ravintolatyöntekijä.
Kassa-myyjä; määräaikainen tunti palkattu, 870€/kk brutto. Ei paljon naurata kun ei lisätunteja saa eikä lisällisiä vuorojakaan.
Osalla haiskahtaa bruton ja neton erotus hieman..
4200e/kk, lakimies valtiolla. Lupsakkaa.
2900€ / merkonomi oman alan työtehtävissä
2100 e brutto, n. 1600 netto. Pankkitoimihenkilö, ei vaativa homma vaan helppo ja siisti päivätyö. En aio jäädä enää määräaikasuuden jälkeen vaan yritän löytää vastuullisempaa, mielenkiintoisempaa ja parempaa palkkaa :) t. Tympiintynyt työntekijä ruokkikselta
13 e/tunti, melko tarkalleen 2000 e/kk brutto. Bioanalyytikko-opiskelija, päivätyö näytteenotossa.
Rehellisesti? En tiedä. Noin 2 000 euroa? sairaanhoitaja.
Vaihtelee välillä 1000-5000€/kk nettona. Vetoa lyön "työkseni".
Vierailija kirjoitti:
2100 e brutto, n. 1600 netto. Pankkitoimihenkilö, ei vaativa homma vaan helppo ja siisti päivätyö. En aio jäädä enää määräaikasuuden jälkeen vaan yritän löytää vastuullisempaa, mielenkiintoisempaa ja parempaa palkkaa :) t. Tympiintynyt työntekijä ruokkikselta
Mies lvi-asentaja, pelkkä amis taustalla ja kiskoo joka kuukausi n. 3100 brutto /2400-2500 netto usein urakkapalkalla enemmänkin.. En oo kateellinen en ;)
Brutto 2350 €, lisätyöstä 150 €, kuukausipalkasta tietysti kyse, sihteeri ammatiltani.
En tiedä mikä mun bruttopalkkani on. Palkkaerittely on salasanan takana jossain intrapalvlussa, jonne mun salasana ei ole toiminut aikoihin. Lomia hakiessani pyydän esimiestä katsomaan paljonko mulla on päiviä. Ylitöistä ja muista en voi kuin luottaa että ne on oikein merkitty.
Sen tiedän että nettona näyttää tulevan tililla 2400 - 2600 kuukaudessa.
Ammatti: hyttisiivoja laivalla.
Toiminnanjohtaja, kolmas sektori, brutto 3200/kk
Sairaanhoitaja 2361. Lisien kanssa 2600-2900.
toimistosihteeri, täysivirastotyöaika, netto 1450
3400 e brutto, opettaja. Viime vuoden palkka, tälle vuodelle tippuu varmaan useita satasia koska ylitunteja ja erityiskorvattavia tehtäviä ei saa säästöjen takia. Työn määrä kuitenkin pysyy lähes samana...
Työelämässä 13v
19€/h miinus verot
Töitä saa tehdä niin paljon kuin haluaa ja milloin haluaa. Käytännössä teen 7,5 h päivää keskimäärin.
Viimeisin valmis koulu lukio, joten olen tosi tyytyväinen :) Yliopiston jälkeen palkka noussee taas..
Keittiötyöntekijä,koulutuksena kokin koulutus. Työkokemus 10v. ja brutto n.1600€/kk. Päivässä 1 tauko,jolloin kerkeää istumaan ja päivät juoksua kellon kanssa. Ei mitään työsuhde etuja. Kyllä meidän kelpaa;)
Aloitteleva juristi eli alle vuoden työkokemus, brutto 3450 euroa.
Nyt olen julkisella puolella, aiemmin asianajotoimistossa brutto 4200 euroa. Viihdyn julkisella paljon paremmin ja nettotulot putosi vain pari sataa/kk.