paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
3590
Millasessa paikassa olet töissä??Laivalla?
"Päiväkodinjohtaja ryhmävastuulla,
kaksi korkeakoulututkintoa alalta, 15 vuotta työkokemusta eli täydet kokemuslisät, 2500 €/kk brutto."
En osannu lainata...mutta toi palkka on järkyn huono, tolla koulutuksella, työkokemuksella ja VASTUULLA!
tuo on siis palkka kaikkine lisineen ja korvauksineen. Ja bruttoa.
valtion hallinnossa ammattikorkeakoulututkinnolla
saan vain minimi äitiyspäivärahan, lapsilisät x3 ja 300euroa elareita.
5300 plus eurot
Yliopistolla...
Ja kesätyö kyseessä, enkä ole vielä valmistunut.
8,59e/h, sekä lisät.
Ammattina opiskelija, mutta kyseinen työ on kaupan vuokratyöläinen
osa-aikainen toimistotyöntekijä (10pv/kk, 6h kerralla) ja palkka on 1950
palkka muutettuna kk-palkaksi olisi 4875 € ... siis teetkö todella perustoimistohommia etkä asiantuntijatehtäviä.
t. se alle 3000 tienaava talouspäällikkö, KTM
(129/137)
KOKKI???
Lainaus:
3590
Millasessa paikassa olet töissä??Laivalla?
osastonsihteeri (päivätyössä) ja palkka n. 2000 brutto.
"Päiväkodinjohtaja ryhmävastuulla,
kaksi korkeakoulututkintoa alalta, 15 vuotta työkokemusta eli täydet kokemuslisät, 2500 €/kk brutto."En osannu lainata...mutta toi palkka on järkyn huono, tolla koulutuksella, työkokemuksella ja VASTUULLA!
Olen osa-aikainen vastaanottovirkailija.
Edellisessä työpaikassani tienasin 1300 euroa kuussa, olin puhelinmarkkinoija. Sitten pimahti päässä ja otin loparit. Tein 40 tuntia viikossa.
Onneksi mies tienaa nykyään hyvin niin mun ei tarvitse tappaa itseäni töissä vaan saan tehdä pienipalkkaista hommaa josta nautin :)
En asu Suomessa ja käänsin rahamäärät euroiksi tässä. Hankala uskoa että Suomessa oikeasti tienataan noin paljon kuin te kaikki väitätte tienaavanne.
Olen osa-aikainen vastaanottovirkailija. Edellisessä työpaikassani tienasin 1300 euroa kuussa, olin puhelinmarkkinoija. Sitten pimahti päässä ja otin loparit. Tein 40 tuntia viikossa. Onneksi mies tienaa nykyään hyvin niin mun ei tarvitse tappaa itseäni töissä vaan saan tehdä pienipalkkaista hommaa josta nautin :) En asu Suomessa ja käänsin rahamäärät euroiksi tässä. Hankala uskoa että Suomessa oikeasti tienataan noin paljon kuin te kaikki väitätte tienaavanne.
ite mietin just et kuin ihmiset tienaa noin VÄHÄN!!Varsinki verojen jälkeen.Olet tainnut asua kauankin pois Suomesta=)?Ymmärrän sua hyvin,asun ite miehen työn takia välillä ulkomailla ja siel tosi pienet palkat!Tääll on järkyttävän kallista KAIKKI!
ei taida olla mikään rivisinfonikko? Mun mies ei tienannu äänenjohtajanakaan kun jotain 2300 tai vastaavaa. Vai onko tuossa 3500 eurossa jotain ikälisiä? Vai onko solistikeikkaa?
Asiantuntijatehtävissä (koulutus VTM/DI) ja palkka 6200€/kk ja bonukset päälle vuoden lopussa (viime vuonna 13000€).
Ja olen todellakin opiskellut ja tehnyt töitä palkkani eteen. Nyt koen olevani todella unelma-ammatissani. Voin myös tehdä töitä osittain kotona, joten ideaalitilanne myös lasten kannalta.
Aikanaan reissasin TOSI paljon ympäri maailmaa ja se oli raskasta.
Sh ensihoidossa, kovasti töitä, työsidonnaisuus meillä yli 50 %. Käteen tulee vaihdelleen 3800 e ja 1700 e väliin kuukausittain riippuen siitä, onko keikkaa iltaisin ja vkl aikaan miten paljon, millä yksiköllä ja mitne juhlapyhät osuu. Tekisin tätä työtä pienemmälläkin palkalla, niin kivaa tämä on!
Itse olen myyntiassari,kokemusta tstotyöstä, siis tälläisestä perus, alle vuosi ja palkka on 2500€/kk. Koulutusta tähän duuniin ei ole, nyt suoritan merkonomin perustutkintoa parhaillaan.