paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
ammatti toimistosihteeri
bruttopalkka 2100e/kk
nettopalkka 1600e/kk
työvuosia 4
suomessa peruspalkkaa sain 2150e/kk ensiavussa.
viimeiset vuodet ollut toissa ulkomailla brutto 6650/kk paivatyosta.
Ammatiltani olen kokki
Pääomatulot on sitten asia erikseen. Ei paljoa mut riittävästi:)
Progressiivisen verotuksen ihanuuksia.
tekemään töitä.
Me olemme miehen kanssa molemmat DI yksityisellä, ei pk-seutu.
Mulla brutto 3860 ja netto 2550.
Miehellä brutto 4450 ja netto 2790.
Ja miehen työ on sata kertaa vativampaa kuin mulla ja lisäksi joutuu matkustamaan ja istumaan iltaisin puhelinpalavereissa (siis illalla klo 21).
Mun itseni ei kannata enää hankkia astetta vaativampaa työtä, koska se tarkoittaisi esimiestyötä, arviolta noin 8 insinööriä alaiseksi, globaalia vastuuta ja iltapalavereita. Ja bruttopalkka nousisi ehkä 500, netto kämäset pari sataa. Ei siis kannata. Mieluummin teen nykyistä työtä ilman esimiesvastuuta ja olen konttorilla klo 8-16 ja sen jälkeen hasta-la-vista seuraavaan päivään =)
Eli tässä maassa kun vertaa tuloja pitäisi AINA verrata nettotuloja. Esim. päivähoitomaksuja määriteltäessä.
1887€/kk elikkä verojen jälkeen jääpi semmonen 1300€
it-alalla asiantuntijatehtävissä
palkka it alalla?
minä olen myyntiedustaja ja palkka on 3000 € brutto ja 2100 € netto.
luulisi nyt tietokonealalla asiantuntija saavan 5000 € brutto
noita nettopalkkoja on täällä ilmoitella, kun ne ei ole millään muotoa vertailukelpoisia. Vain nimellispalkalla, eli bruttopalkalla on väliä vertailumielessä.
eri olla valtiolla kuin kunnalla hommissa. Olin johdon sihteerinä kaupungilla joka siis todella suuri kaupunki ja palkka 1700 e, valtiolla laskunteko hommissa palkka 2000 e joka siis paljon yksinkertaisempaa eikä vaatinut koulutusta. Johdon sihteerinä piti olla amk tutkinto.
brutto 3000 € ja netto 2100 €.
Sossusta en saa mitään.
alan yrittäjät tienaa 4000 e kuussa jos siis naisia olette?
työkokemusta 11 vuotta, joten kokemuslisiä on jo kertynyt. Palkka brutto 2200€, netto 1550€.
minimiopetustunnit, yksi ikälisä. Työskentelen palkkauksen kakkosalueella.
2353 euroa kuukaudessa bruttona. Käteen jää nettona noin 1660 euroa.
Bruttona 2000-2400 Eur riippuen työvuoroista, omista vapaista jne.
Jos jaksoon sattuu useampi sunnuntai lauantai putki, niin sitten se on tuon 2400Euron pintaan.
Työvuosia takana 1,5
lisineen n. 2230 brutto, ammatti myyjä, kokemusvuosia 8.