paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
2500e/kk 8 v kokemuksella
Minä luulin farmaseutin palkkaa tosi paljon isommaks!
Itsellä osastosihteeri/tk-avustaja,
palkka n. 1900r - verot.
Osaan kyllä lukea, mutta osaan olla myös vastaamatta. Kysyä saa täällä mitä haluaa, mutta saa myös vastata mitä haluaa ;-)
3500e/kk, Myyntiassari IT-alalla/i]
Mikä sinulla on koulutuksena ja minkälaiset on sinun työtehtävät?
-Tradenomi, sihteerin töissä aina alle 2000e kuukausipalkalla-
Ihan perus toimistotyötä.
Yli 3-vuotiaiaden kotiäiti. Ei ole palkannousua näkyvissä...
14,10 e/h + vuorolisät.
Metallialan yrityksessä hitsausrobotin ja plasmapolttokoneen käyttäjä.
Ihan perus toimistotyötä.
Oletko etelä-Suomessa ja onko esim. opiskelukavereillasi samantyylisiä työpaikkoja/palkkoja?
Itä-Suomessa saan tuommoisesta vaan haaveilla ja moisen perässä muutan vaikka salamana sinne missä tuota on tarjolla :D.
2552euroa brutto, 1830 netto ja töissä 8 vuotta.
"Oletko etelä-Suomessa ja onko esim. opiskelukavereillasi samantyylisiä työpaikkoja/palkkoja?
Itä-Suomessa saan tuommoisesta vaan haaveilla ja moisen perässä muutan vaikka salamana sinne missä tuota on tarjolla :D"
Etelä-Suomessa olen, mutta ei täälläkään kaikilla vastaavissa töissä ole tätä palkkaa. Osalla parempi ja osalla huonompi. Opiskelukavereiden palkkoja en tietenkään tiedä. On hirveästi firmasta kiinni, miten hyvin palkkaa maksetaan. Yleensä ottaen IT-ala on hyvin palkattua.
"Oletko etelä-Suomessa ja onko esim. opiskelukavereillasi samantyylisiä työpaikkoja/palkkoja?
Itä-Suomessa saan tuommoisesta vaan haaveilla ja moisen perässä muutan vaikka salamana sinne missä tuota on tarjolla :D"
Etelä-Suomessa olen, mutta ei täälläkään kaikilla vastaavissa töissä ole tätä palkkaa. Osalla parempi ja osalla huonompi. Opiskelukavereiden palkkoja en tietenkään tiedä. On hirveästi firmasta kiinni, miten hyvin palkkaa maksetaan. Yleensä ottaen IT-ala on hyvin palkattua.
Ajattelin tietenkin, että jos on jäänyt läheisiä ystäviä noista opiskelukavereista, ei niitä muuten palkkoja tule kyseltyä :). Mutta pitänee tosiaan suunnata katseet sinne suuntaan. Itse olin jo uudelleen kouluttautumisen kannalla, kun ei täältä tällä tutkinnolla saadulla palkalla edes elä.
[/quote]
Ajattelin tietenkin, että jos on jäänyt läheisiä ystäviä noista opiskelukavereista, ei niitä muuten palkkoja tule kyseltyä :). Mutta pitänee tosiaan suunnata katseet sinne suuntaan. Itse olin jo uudelleen kouluttautumisen kannalla, kun ei täältä tällä tutkinnolla saadulla palkalla edes elä.
[/quote]
2500e/kk 8 v kokemuksella
Minä luulin farmaseutin palkkaa tosi paljon isommaks!
Ei farmaseutti kovin paljon isompiin palkkoihin pääse täydelläkään kokemuksella apteekissa, muualla kyllä. Proviisorilla on sitten enemmän vastuuta ja enemmän palkkaa. En saisi ääneen sanoa mutta minusta tuo palkka on ihan suhteellisen ok, jos työnantajalla on tarjota oheen jotain työsuhde-etuja. Suurin osa apteekkareista on vaan pihejä kusipäitä joiden ihmissuhdetaidoissa olisi parantamisen varaa, ja apteekkariliitto piiskaa aina parempiin tulostavoitteisiin, mikä merkitsee lähinnä heikennyksiä työolosuhteisiin.
180e/pvä. Olen toimittaja radiossa kaupallisella puolella, freelancer. Töissä ihan normaalin arkiviikon, välillä keikkoja, joista maksetaan erikseen lisää.
Kaupan kassa, yleensä yli 2000e/kk käteen.
koulutus lähihoitaja. Tuntipalkka 18,12.
toisesta tulee palkkaa vaihdellen, tunneista riippuen, mutta tuntipalkka on 21 e. Kouluttaja.
Projektipäällikkö, akateeminen tutkinto, työkokemusta himpun vajaa 10 vuotta, kun laskee pois äitiyslomat ja hoitovapaan.