Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos suutut jollekin ihmiselle,

Vierailija
06.10.2011 |

jääkö tästä pysyvä stigma vai meneekö ohi ajan myötä tyyliin 'sattuuhan sitä'?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kauhian sietävä immeinen ja varsinkin jos immeinen sitte perästpäin pahoittelee esim tiuskasuaan ja kertoo syyn.

Mutta sitten jos oikeasti suutun, en välttis sano mitään, mutta sen jälkeen se immeinen on mulle ihan yhdentekevä eli kuoletan sen elämästäni.

Vierailija
2/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä asian/asioiden vuoksi olen suuttunut.

Joskus on tullut kerättyä hyvinkin paljon epämiellyttäviä kokemuksia jonkun ihmisen kanssa ja lopulta kamelin selkä katkennut, vaikkei mistään isosta asiasta ole kyse ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi "ystäväni" teki paskat jutut, että häntä ei ole minulle enää olemassa.

Vierailija
4/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kyllä riippuu ihan täysin siitä, mikä se asia on josta on suuttunut. Olen kyllä vähän sen tyyppinen, että voin antaa anteeksi mutta en unohda. Kuitenkin jos on saanut suunsa auki siinä vaiheessa kun on suuttunut, asia ei yleensä jää kaihertamaan. Sen sijaan saatan olla edelleen vihainen jostakin ala-asteella tapahtuneesta asiasta (en nyt tietenkään muistele mutta muistan tarvittaessa:D), jos en ole silloin kyennyt puolustautua mitenkään.

Vierailija
5/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu sekä ihmisestä että asiasta. On ihmisiä, joille annan kokonaan anteeksi lähes mitä tahansa (= suurin osa lähipiiristäni) eli tuo "sattuuhan sitä" vaihtoehto.

Sitten on ihmisiä, jotka koen etäisemmiksi enkä ehkä niin miellyttäviksi, ja heidän kohdallaan ikävä käytös tavallaan voimistaa sitä "stigmaa" joka on jo olemassa.

Mutta sitten toki on joitain asioita, jotka voisivat muuttaa käsitystäni jopa parhaasta ystävästäni. En nyt keksi mitä konkreettisesti nämä olisivat.

Vierailija
6/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mitättömästä asiasta. Suutuin ihan kunnolla, vaikka yleensä ilmiriitaa olen vältellyt. Asia olisi ehkä selvinnyt, jos ystäväni olisi pyytänyt anteeksi, katsoin nimittäin hänen "aloittaneen". Näin ei tapahtunut, vaan hän syytti puolestaan minua koko tapahtumasta --> välit poikki lopullisesti. Ja kyllä, jääräpäitä olemme molemmat, hän myös melkoisen temperamenttinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi