Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä rintapumppu, sähkö/paristo käyttöinen??!

06.06.2008 |

Elikkä neuvoja ja vinkkejä kaipaisin rintapumpun valintaan.

Mulla on ainun käsikäyttöinen pumppu mutta käsi on kohta rikki veivaamisesta :D

Maitoa tulee tuolla pumpulla jotenkin.. Esim eilen sain pumpattua yht 100ml, molemmista rinnoista n 20min per rinta pumppasin....

Mutta onko esim Ainun sähkökäyttöinen mistään kotoisin? Vai onko joku muu parempi??

Ainun rintapumppu on myös patterikäyttöinen, onko muissa sama?? Vai tarvitseeko aina verkkovirran toimiakseen??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käytössä käsikäyttöinen Avent Isis, jonka löysin edullisimmin eräästä nettikaupasta. Muista pumpuista ei ole omakohtaista kokemusta, joten noista sähkövermeistä en osaa sanoa. Tästä kyseisestä Aventista voin sen sijaan kertoa, ettei ainakaan omassa käytössäni ole rasittanut kättä, vaikka pidempäänkin joutuisi pumppaamaan.

Avent mainostaa, että kyseinen pumppu on kliinisissä testeissä todettu yhtä tehokkaaksi kuin sairaalan sähköpumput ja on helppokäyttöisempi, kuin sähköpumppu. Näihin väitteisiin en osaa kyllä sanoa mitään, koska en ole muita kokeillut.

Vierailija
2/6 |
12.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aventin sähkökäyttöinen, mut siihen saa myös patterit tai pumpata vaik käsi menetelmällä. ollut hintansa väärtti, vaikka en ole sitä kyll juurikaan tarvinnut, kun rinnalla olo sujuu paremmin, kuin hyvin.

mut... suosittelen. aventilla on hyviä tuttipulloja, tuttipullon pesu kupuja mikrokäyttöön ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikoisen vauva-aikana Ainun käsikäyttöinen pumppu lainassa kaverilta ja kakkosta odottaessa ostin semmosen omaksi. Sitten joskun vauvan ollessa 4 kk alko pikkuhiljaa maidon tulo pumpatessa hiipua ja rinnat vaan kipeyty pumppaamisesta. Päätin kuitenkin kokeilla aventin käsikäyttöstä kun sitä on niin hyväksi kehuttu ja voin sanoa, että ainun pumppua en ole kaivannut sen jälkeen kertaakaan. Se on oikeesti kidutuslaite verrattuna tohon avetin pumppuun. Aventin pumpulla sai todella nopeasti maidon herumaan, se on hiljainen eikä kipeydy käsi eikä rinnatkaan. Eli suosittelen!

Vierailija
4/6 |
14.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa Aventin käsikäyttönen pumppu, hyvin on toiminu!=)

Vierailija
5/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on nuo otsikossa mainutut pumput päivittäisessä käytössä. Aluksi yritin pärjätä pelkällä käsipumpulla, mutta se vei liikaa aikaa ja voimia.

Lactaline sähköpumppu on kätevä. Sillä saa molemmat rinnat pumpattua yhtä aikaa. Itse pumppaan 7 kertaa päivässä 20 minuuttia kerrallaan. Päivän maitosaldoksi kertyy n. 1100 - 1200ml.

Niin ja vauva saa siis kaiken äidinmaidon pullosta ja on nyt 7 viikkoa ja pari päivää päälle.

Vierailija
6/6 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hirmusesti kehuttu, itellä oli ainun käsikäyttänen missä säädettävä imuteho mut oli kyl onneton. Joten nyt ite ostamassa tuota aventtia mutta kertokaa saako niitä muualta kun nettikaupoista? ihan ku oisin jossain kaupassakin niitä nähnyt mut en jaksais joka hemmetin putiikkia ravata..