Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tyttöni koulukummille

Vierailija
06.10.2011 |

200g suklaata ja 10€ lahjakortin hm:lle. Onko ok? On ollut isona tukena lapseni koulun aloituksessa ja haluan kiittää jotenkin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kerta haluut antaa.

Vierailija
2/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niille muutkaan mitään saa!

Aiheuttaa vaan kateutta ja ihmetystä muissa.

Jos jotain haluat antaa, niin vaikka pelkästään tuo suklaa. Ei ainakaan rahaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuluu niiden tehtäviin

Vierailija
4/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aiheuttaa eriarvoisuutta.

Kävisin itse tapaamassa tätä koulukummia ja kiittäisin henk.koht.

Vierailija
5/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti mm. saattoi lapseni kotiin, vaikka itse asui toisella suunnalla. Niinpä joululoman alkaessa lapseni vei hänelle pussillisen sydänsuklaita ja koulun päättyessä keväällä hopeisen amuletin rannekoruun ja ruusun. Lisäksi lapseni askarteli ympäri vuoden kortteja ja muuta pientä kuten rannekorun helmistä yms.

Vierailija
6/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuitenkin tuo kummi on tuonnut paljon iloa tyttöni koulupäiviin ja myös lahjoittanut pikkujuttuja tytölleni. Joten kyllä haluan palkita!

Haluan vain tietää onko lahja sopiva ?

Vierailija
7/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain tietää onko lahja sopiva ?

ei ole sopiva!

Vierailija
8/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tosin ei ole, mutta mä antaisin vain tuon suklaan. Omani antoi "kummilapselleen" nimi- ja syntymäpäivälahjat toimiessaan kummina.

Vierailija
9/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa siitä kateutta tulee!

Itse sain toisella luokalla omalta koulukummiltani ihanan barbien lahjaksi! Vaikka muut kaverit ja luokkalaiset ei saaneet mitään kukaan ei ollut kateellinen. :)

Vierailija
10/10 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi ihana ajatus antaa hänelle jotain, kiittää, jos on ollut todella avuksi.

Koulukummi aivan varmasti ilahtuu!

Aina voi kiittää ja muistaa toista ihmistä, kiitos, muistaminen ja ilahduttaminen kantaa pitkälle. Mutta toki muistamisen voi tehdä hienotunteisesti, toimittaa kiitoksen esim. koulukummin kotiin tai vapaa-ajalla.

Täytyy tässä kertoa, että poikani ja "kummilapsensa" pitävät edelleen yhteyttä, esim. käyvät elokuvissa, juuri toissapäivänä olivat Megazonessa yhdessä. "Kummilapsi" perheineen kävi viime keväänä meillä myös poikamme ylioppilasjuhlissa. Ja poikani opiskelee jo yliopistossa...