mitä kaverille (mies) 50v lahjaksi? hinta noin 50e
Eli kyseessä siis kaverin mies, joka toki on hyvä kaveri itsekin meidän perheen kanssa.
Harrastaa moottoriurheilua.
Ollaan käyty paljonkin kyläilemässä, mutta en vaan osaa nyt ajatella mitään, mitä vois lahjaksi viedä :(
Kalliita juttuja kyllä tulee mieleen, mutta ei ole ketään, kenen kanssa kimpassa sellainen hankittais.
Kommentit (34)
Kultasepän liikkeistä löytyy halvallakin kaikkea mukaa kaiverruksien kera.
Johonkin hemmotteluhoitoon. En tiedä mitä tuolla rahalla nykyään saa - kasvohoitoa? Jalkahoito, käsihoito, hieronta? Kuntokartoitus? Tuossa iässä mieskin osaa jo arvostaa tällaisia.
Viisikymppinen on nykyään nuori ihminen, ei niille kultasepänliikkeestä mitään kelloa kaiverruksineen hankita.
kultasepänliikkeestä mitään kelloa kaiverruksineen hankita.
katsomaan.
Johonkin hemmotteluhoitoon. En tiedä mitä tuolla rahalla nykyään saa - kasvohoitoa? Jalkahoito, käsihoito, hieronta? Kuntokartoitus? Tuossa iässä mieskin osaa jo arvostaa tällaisia.
Viisikymppinen on nykyään nuori ihminen, ei niille kultasepänliikkeestä mitään kelloa kaiverruksineen hankita.
haluais mennä kasvohoitoon!!
kun ehdotan lahjaksi hänelle jotain jalka- tai kasvohoitoa. Hoitaa itseään kotona, mutta ei issään tapauksessa halua minnekään hoitolaan. Varoittaa, että jäisi lahjakortti käyttämättä, en siis osta. Pointti on, että miehiä on kaikenlaisia.
Mitäs jos kysyt vaivihkaa kaveriltasi, millaisen lahjakortin voisit hänen iehelleen hankkia? Kaikki eivät todellakaan käytä korujakaan.
Mitäs jos kysyt vaivihkaa kaveriltasi, millaisen lahjakortin voisit hänen iehelleen hankkia? Kaikki eivät todellakaan käytä korujakaan.
Mutta vastaus oli tää tyypillinen, että "ei se mitään tarvitse, enkä tiedä mitä haluaa. Tuokaa jotain jos haluatte, ei oo pakko tuoda mitään."
Jep... että niinkin paljon apua sieltä...
-ap
Viidelläkympillä ei kovin komeaa skumppapulloakaan saa, ja jos vaikka ei tykkää siitä yhtään.
Miten hän harrastaa moottoriurheilua? Onko itsellä auto/prätkä, käykö kisoissa vai telkkaristako vaan? Saisko siitä jotain irti?
mulle ei kyllä tule mieleen yhtään 50v miestä, joka haluais mennä kasvohoitoon!!
Ja kaikki vieläpä ihan heteroita!
Ja jos ei muuta keksi, me ostettiin 50-v täyttäneelle 50 tölkkiä kaljaa.
Miten hän harrastaa moottoriurheilua? Onko itsellä auto/prätkä, käykö kisoissa vai telkkaristako vaan? Saisko siitä jotain irti?
mutta en tiedä tuosta touhusta mitään. Mitä siihen liittyvää voi ostaa? Työkaluja vai pakoputken :)
- ap
ehkä snapseja jne.? Mene sinne kultasepänliikkeeseen. Löytyy muutakin, kuin kaiverruttuja kelloja.
Muuten vähän vaikea sanoa, kirjaa, perinteistä juomaa ym.
ehkä snapseja jne.? Mene sinne kultasepänliikkeeseen. Löytyy muutakin, kuin kaiverruttuja kelloja.
Muuten vähän vaikea sanoa, kirjaa, perinteistä juomaa ym.
mutta mä en ainakaan haluaisi hyllyn täytteeksi mitään tavaraa
ohis
Vaikkapa tyylikkään valokuvakehyksen ja siihen teetät jonkun valokuvan (joka on vain teidän arkistossanne, esin joku mökki- tai kalareissu tms) tästä miehestä.
On samalla kertaa henkilökohtainen ja sopivan neutraali lahja.
Kunnon konjakki tai viski on klassinen ja mieluisa lahja. Pienempikin pullo riittää. Tai sieltä kultasepänliikkeestä taskumatti kaiverruksella.
ehkä snapseja jne.? Mene sinne kultasepänliikkeeseen. Löytyy muutakin, kuin kaiverruttuja kelloja. Muuten vähän vaikea sanoa, kirjaa, perinteistä juomaa ym.
mutta mä en ainakaan haluaisi hyllyn täytteeksi mitään tavaraa ohis
mutta mä en ainakaan haluaisi hyllyn täytteeksi mitään tavaraa ohis
todella hyvin, että antaisin jotain tatuointi/kasvohoito ym. duupaa.
olisi minun makuuni vihonviimeisiä! Byääk! Mieluummin esim. Iittalan lasia. Viinapullo ja snapsilasit, ihan jees. Tai lattelasit ja laatukahvia.
Mutta ap varmaan tuntee lahjan saajan maun parhaiten.
Tinaiset snapsikupit olisi minun makuuni vihonviimeisiä! Byääk! Mieluummin esim. Iittalan lasia. Viinapullo ja snapsilasit, ihan jees. Tai lattelasit ja laatukahvia.
mitä mieltä on miehesi?
iittalaa vai tinaa :)
..tupakkakaupasta näyttävä sikari, oli pakattu omaan laatikkoon. Maksoi vähän päälle kympin. Ehdotus siis pullo viskiä ja laatikkoon pakattu sikari. Pienessä tupakkakaupassa osaavat kyllä neuvoa hyvän lahjasikarin.
Illallislahjakortti gourmeeravintolaan vois olla toinen ehdotus.
jotain sopivaa, usein hyviä ruokajuttujakin.
http://www.citydeal.fi/in/.paKJIJ
Lahjakortti ihan sopiva.
Esim Naantalin kylpylään nyt lahjakortti, puhut vaan pari kaveria mukaan.
"Alkuviikon paratiisiloma kahdelle kahdeksi vuorokaudeksi Naantalin Kylpylässä vain 168,00€ (arvo 336,00€)"
kaikkea mukaa kaiverruksien kera.