Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

http://pics.kuvaton.com/kuvei/johanna_tukiainen_doing_it_wrong.jpg

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pyrsk*

Vierailija
2/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jestas. Nyt ei sitten tee seksiä mieli ainakaan viikkoon. Että kiitos sinulle siitä. Vihastus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveetä.

Vierailija
4/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että keikkaa pukkaa..?

Vierailija
5/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan ja nauramaan miten Jossu häpäisee itsensä

Onpa seksikästä...

Vierailija
7/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain pahasti vialla päänsä sisällä. Ihminen ei edes ole älyttömän lihava ja pärstästäkin sais varmasti ihan nätin oikealla meikkaustyylillä. Miksi, oi miksi se haluaa olla koko kansakunnan pelle?

Vierailija
8/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kammottavaa, otsikossa pitäisi varoittaa että kuvat sisältää järkyttävää materiaalia.

Ei tossa muuta mut tuksu vaan on n. 40 kg ylipainoinen noihin rätteihin.

Vierailija
9/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnosti linkin otsikko "Johanna Tukiainen doing it wrong" - siis mitä se TEKEE väärin? Vai tarkoittaako tämä sitä ettei lihava SAA halutessaan pukeutua samanlaisiin sexyasuisteisiin kuin joku laihempi? Muuttuvatko samat vaatteet heti tyylikkäämmiksi kun ne ovat jonkun laihan päällä? Miten lihava yleensä saa pukeutua, jos haluaa seksikkäitä hepeniä? Vai saako siis lihava haluta seksikkäitä hepeniä?

Vierailija
10/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän kokoa 38 ja olen ainakin puolet pienempi kuin Tuksu =D

Edes siskoni, joka käyttää kokoa 42, ei ole noin iso.

Vierailija
11/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lihava yleensä saa pukeutua, jos haluaa seksikkäitä hepeniä? Vai saako siis lihava haluta seksikkäitä hepeniä?

eivätkä korosta lihavuutta vaan omia hyviä piirteitä... Ei seksikkyys ole koossa kiinni vaan siitä, että pukeutuu itselleen sopivalla tavalla, eikä yritäkään esittää laihaa, mitä ei ole.

Vierailija
12/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi vähintään 3 promillen känni päällä.

Vierailija
13/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnosti linkin otsikko "Johanna Tukiainen doing it wrong" - siis mitä se TEKEE väärin? Vai tarkoittaako tämä sitä ettei lihava SAA halutessaan pukeutua samanlaisiin sexyasuisteisiin kuin joku laihempi? Muuttuvatko samat vaatteet heti tyylikkäämmiksi kun ne ovat jonkun laihan päällä? Miten lihava yleensä saa pukeutua, jos haluaa seksikkäitä hepeniä? Vai saako siis lihava haluta seksikkäitä hepeniä?

Sitähän emme tosiaan tiedä, onko Johannan päämäärä tuoda esiin vartalonsa parhaat puolet ja häivyttää niitä vähemmän kauniita puolia niinkuin kai aika useat meistä pukeutuessaan haluavat tehdä. Jos tämä on Johannan päämäärä, niin silloin hän tekee sen väärin.

Jos Johanna kuitenkin haluaa pukeutua just sellaisiin vaatteisiin mihin itse haluaa siitä huolimatta, mitä ne vaatteet hänen kropalleen tekevät, niin siitä vaan. Toki lihava on oikeutettu pukeutumaan ihan mihin tahansa kuten laihakin ja kaikki normaalit siltä väliltä.

Vierailija
14/14 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen samaan mistä syytätte miehiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan