Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minka hintaisia lastenvaatteita ostat lapsillesi? Pohdin onko

Vierailija
06.10.2011 |

42e hupparista ja 28e sammareista liikaa? Aika usein ostan vain kirppareilta, seka H&M vaatteita yms ja tuolla rahalla saisi paljon vaatetta. Mutta toisaalta meidan lapsi pitaa niita paria suosikkivaatettaan kunnes ne ovat puhki vaikka kaappi kuinka pullottaisi vaatteita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin etsiä sellaiset huutonetistä tai jostain käytettynä. Sammarit voisin ostaa tuolla hintaa, mutta hupparia en koskaan.

Vierailija
2/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa jos tosiaan pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kalliina, itse asiassa aika halvat. Olen ostanut viikon sisällä pojalle 15 v

Huppari 89 eur

Huppari 80 eur

Collegehousut 39 eur

T paita 38 eur

Ei tämä ole aiheuttanut mitään miettimistä, ostan sellaisia vaatteita joita poika sitten käyttöä. Mielestäni vaatteiden ei tarvi olla puoli-ilmaiisa

Vierailija
4/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta saattaisin ostaa, jos A) äidistä tosi kivat B) lapsi tykkää ja tietää, että hän tulee niitä paljon käyttämään.

YLeensä pyrin siihen, että huuparit maksavat n. 20-25 euroa ja housut suunnilleem max saman verran. Mutta juuri ostin 12-vuotiaalle Gantin paitapuseron, joka maksoi reilu 70 euroa.

Vierailija
5/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä aika halpoja vaatteita, mutta muutama kallis myös löytyy joukosta. Lisäksi ompelen paljon vaatteita.

Laadusta olen huomannut, että kalliit sisävaatteet kestävät hyvinä pesusta toiseen, samoin itsetehdyt pysyvät uudenveroisina. Edulliset taas purkautuvat saumoista ja kangas kiertyy trikoopuseroissa ja ovat yleensä pahannäköisiä ensimmäisen pesun jälkeen( poikkeuksia löytyy myös näissä).

Olenkin miettinyt, että ehkä kannattaisi sijoittaa vähän laadukkaampiin vaatteisiin, jotka olisivat kyllä kalliimpia, mutta ei tarvitsisi joka kuukausi uusia pahannäköisiä vaatteita.

Vierailija
6/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, mutta ei nyt kaikkia vaatteita tuohon hintaan viitsi ostaa. Joskus on kiva ostaa vähän kalliimpia ja parempia vaatteita, niistä tykkää yleensä lapsi ja äitikin (koska kestävät pääsääntöisesti pesussa parempana).

Vierailija
7/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla lapsellahan laadukkaat vaatteet voivat kestää käyttöä kauankin, mutta nuoremmalla jäävät kasvun takia pieneksi joka tapauksessa aika pian.

Vierailija
8/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kalliina, itse asiassa aika halvat. Olen ostanut viikon sisällä pojalle 15 v

Huppari 89 eur

Huppari 80 eur

Collegehousut 39 eur

T paita 38 eur

Ei tämä ole aiheuttanut mitään miettimistä, ostan sellaisia vaatteita joita poika sitten käyttöä. Mielestäni vaatteiden ei tarvi olla puoli-ilmaiisa

mutta esim. 3-vuotiaalle en todellakaan tuon hintaisia ostaisi.

Vierailija
9/9 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmalla lapsellahan laadukkaat vaatteet voivat kestää käyttöä kauankin, mutta nuoremmalla jäävät kasvun takia pieneksi joka tapauksessa aika pian.

Meillä 13 v:n kesällä ostetut verkkarit on nyt jo lyhyet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi