Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla ikäkriisi :(

Vierailija
06.11.2005 |

täytän muutaman kuukauden kuluttua 33 ja tunne itseni ikälopuksi. Ehkä siihen vaikuttaa se, että syystä tai toisesta kuljen ns. omia polkujani eli opiskelen edelleen, en ole naimisissa (lapsi tosin on) jne. Tavallaan siis olen monessakin mielessä aivan eri tilanteessa, kuin ihmisen tässä iässä oletetaan olevan. Tokikaan sosiaalisen paineen ei saisi antaa kiusata itseään, mutta silti joskus tuntuu, että olen aina väärässä paikassa väärään aikaan... *huoks* Löytyykö muita sielunsiskoja?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uutta suuntaa mihin jatkaa. Mulle se tuli hiukan ennen 30v ikää (n.28-29v) ja tunsin polkevani päämäärättömästi samalla radalla. Ahdisti ja turhautti voimakkaasti. Mietin asioitani ym. - seurauksena oli sitten perheen perustaminen, nyt meillä 2 alle 3v. lasta eli pienellä ikäerolla. Ei ahista enää sellaiset kun ei ole aikaa siihen ja asiakin tietty ratkesi. Mieti elämääsi, tulevaisuuden toiveitasi ja haaveitasi ja lähde rohkeasti toteuttamaan niitä vähän kerrallaan. Tuohon ikään mennessä jotkut tietyt asiat on jo lukkoon lyöty ja nuoruuden ihanteet ha naivitkin haaveet ehkä jääneet. Mutta elämää on vielä ja onnekas on se jolla on kriisi päällä, se on mahdollisuus parempaan ja uusiin asioihin.

Tee vaikka aarrekartta itsellesi, tiedätkö? Leikkaa lehdistä kuvia ym. leikkeitä toiveistasi, haaveistasi ja sinulle tärkeistä asioista. Liimaa suurelle paperille ja laita seinälle. Kun katsot niitä aina välillä, tavoitteet ja keinot selkiytyvät mielessäsi vähitellen ja auttavat sinua saavuttamaan tarvitsemasi asiat.

Vierailija
2/2 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan osaa, ehkä kannattais hankkia jo rollaattori.

tukikahvat vessaan ja kunnalta saa tuurilla kodinhoito apua.

on myös olemassa tukiryhmiä.

kjeh. kjeh.

totta puhuakseni nainen on parhaimmillaan 30-40 vuotiaana.

seksikäs ja tietää mitä haluaa.

onnea. olet parhaimmillasi.

t mies 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä