Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muita, jotka asuu miehensä lapsuudenkodissa/omistamassa talossa?
06.11.2005 |
Mikä ulkopuolisuuden tunne.... asumme mieheni aikanaan tunnesyistä ostamassaan lapsuudenkodissa menneisyyden haamujen kanssa ja inhoan tätä.... Hän halusi, että lapsemme syntyy täällä ja minä haluaisin vaan muuttaa, mutta hän loukkaantuu aina vihjailuistani. Eikä minulla ole rahaa osallistua uuden asunnon ostoon, tämän asunnon myyntihinnalla saisimme oikein mukavan, mutta ei ole varaa edes vihjailla, kun minulla ei ole rahaa, kotiäiti kun olen. Vanhat huonekalut ovat täällä joita ei voi heittää pois ja " entinen haju" ... Ei vaan tunnu kodilta, kun olisin kylässä aina miehelläni..; :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Onneksi mies oli fiksu ja remontoimme tätä aika paljon muuton jälkeen. Anoppi ei siitä kovin mielissään ollut. Uusimme myös huonekaluja. Nyt tämä alkaa oleen pikkuhiljaa näköisemme. Tosin ulkopäin ei olla remontoitu, kun ei oo tarpeeks rahaa.
Suurin vaikeutemme oli muuton jälkeen se, että anoppi tuli aina kylään kuin omaan entiseen kotiinsa, ei edes ovikelloa soittanut. Lisäksi hoki koko ajan, miten hän pelkää, että tuhoamme joitain vanhoja huonekaluja (vaikka tarjosimme niille, ei kelvannut), ja miten hänen vanhan ryijynsä käy, sekin kun kuuluu mukamas talon henkeen...
Ehkä sunkin kannattais laittaa ja sisustaa sitä oman maun mukaan.