Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä maidotonta kerman tilalle?

Vierailija
05.10.2011 |

Eli "kermavaahtoa" pitäisi saada maidotonta ruokavaliota noudattavalle vieraalle. Mitä suosittelette? Tulee jälkiruokaan ainesosaksi (ei kuitenkaan mihinkään kakkuun). Joku kermavaahdonoloinen tuote on siis hakusessa. Olisiko vinkkejä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sellaista soijakermaa ole?

Vierailija
2/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaahdotettava kauravaniljakastike? Tuo soijakerma on aika voimakkaan makuinen, tosin jos on maidotonta tottunut syömään niin tuokin maku jo tuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saako siitä vaahdon? Millä tuotemerkillä? Onko erikoiskaupan tuote vai saako marketista?

Minulla ei ole näistä erikoisjutuista kokemusta.

ap

Vierailija
4/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo vispautuu nätisti ja on hyvää kun maustaa vaniljalla ja sokerilla. Pitää pitää jääkaapissa ennen vaahdotusta. En muista onko kauraa vai soijaa.

SoyaToo-merkkistä saakin sitten ihan valmiissa pursottimessa, löytyy isommista kaupoista.

Vierailija
5/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona olen syönyt kaurakermasta tehtyä vaahtoa. Oli vähän löysempää kuin normaali kermavaahto, mutta ihan kohtuullisen makuista. Jossain kaupan maistatuksessa olen saanut jotain uutta vaahtoutuvaa soijakermaa. Oli yllättävän hyvää. Jälkimaku oli vähän tottumattomalle outo, mutta myös lapset ja mies tykkäsivät :)

Vierailija
6/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona olen syönyt kaurakermasta tehtyä vaahtoa. Oli vähän löysempää kuin normaali kermavaahto, mutta ihan kohtuullisen makuista. Jossain kaupan maistatuksessa olen saanut jotain uutta vaahtoutuvaa soijakermaa. Oli yllättävän hyvää. Jälkimaku oli vähän tottumattomalle outo, mutta myös lapset ja mies tykkäsivät :)

että ihan perus marketti tavaraa oli molemmat. Kannattaa mennä sinne hyllyä tutkimaan. Aika selvästi niissä lukee jos ovat vaahtoutuvia.

Vierailija
7/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijakerma vaahtoutuu, jos siihen lisää tilkan sitruunamehua.

Purkissa on muistaakseni ohje siihen vaahtoon.

Vierailija
8/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä taas tulee tarvittaessa tosi tiukkaa vaahtoa. ja kaupan päälle purkin kyljessä on tosi hyvä suklaavaahdon ohje. sitä olen laittanut mm. suklaakakkujen väliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi