Kyllästyttää kun suomalaisia naisia moititaan ja ulkomailla kaikki on hienommin
Tosiasiassa tätä jauhavat ne, jotka ovat päässeet kerran elämässään käymään Pariisin tai Rooman keskustassa viikonloppulomalla. Tai ovat katsoneet eurooppalaisia elokuvia, pahimmassa tapauksessa.
Ettekö te nyt ymmärrä, että Pariisissa näette muita turisteja ja pintaa. Menkää Rooman ja Pariisin ulkopuolelle asumaan ja tulkaa sitten kertomaan, miten keskieurooppalaiset pukeutuvat ja kuinka lihavia he ovat.
Toivottavasti ymmärrätte myös, että ison metropolin keskusta ei ihan anna todellista kuvaa kansalaisten ulkomuodosta.
Todellista junttiutta on julistaa, että suomalaiset ovat juntteja. Muualla maailmassa ihmiset ovat ylpeitä maastaan ja kulttuuristaan.
Kommentit (7)
Todellista junttiutta on julistaa, että suomalaiset ovat juntteja. Muualla maailmassa ihmiset ovat ylpeitä maastaan ja kulttuuristaan
Olen huomannut saman asian.
Mä asun Pariisin ulkopuolella, ja olen edelleen sitä mieltä että Suomessa näkyy paljon enemmän crocseja ja verkkareita kuin täällä. Ja kampaajalla käydään huomattavasti useammin.
Ihan tavallisia tallaajia ihmiset on olleet joka maassa missä mä olen asunut. On moukkia, urheilusukkia, ylipainoa ja yleistä sivistymättömyyttä... ja lomalennoilla taputetaan laskeutumisen jälkeen... :D
Joissain asioissa suomalaiset erottuu josks itse asiassa edukseen - yleissivistys on yksi niistä, erityisesti ympäristö- ja terveyskysymyksistä tavallinen suomalainen kukkahattutäti tietää monesti yhtä paljon kuin ns. asiantuntija muualla. Minusta se suomalainen ujous ja sosiaalinen jännittäminenkin on usein ihan sympaattista vain, ihmiset on jotenkin vilpittömämpiä.
Ainoa mitä mä olen koskaan todella, TODELLA hävennyt on se dokaaminen, ja ihmisten yleinen asenne alkoholiin.
T: Ulkosuomalainen
Varsinkin Italiasta löytyy varsinaisia matameja ja miehiä, joilla on kokoa. Tuskin hekään itkevät, että "voi ku me italialaiset ollaan näin kauhean lihava kansa..."
Ihan tavallisia tallaajia ihmiset on olleet joka maassa missä mä olen asunut. On moukkia, urheilusukkia, ylipainoa ja yleistä sivistymättömyyttä... ja lomalennoilla taputetaan laskeutumisen jälkeen... :D Joissain asioissa suomalaiset erottuu josks itse asiassa edukseen - yleissivistys on yksi niistä, erityisesti ympäristö- ja terveyskysymyksistä tavallinen suomalainen kukkahattutäti tietää monesti yhtä paljon kuin ns. asiantuntija muualla. Minusta se suomalainen ujous ja sosiaalinen jännittäminenkin on usein ihan sympaattista vain, ihmiset on jotenkin vilpittömämpiä. Ainoa mitä mä olen koskaan todella, TODELLA hävennyt on se dokaaminen, ja ihmisten yleinen asenne alkoholiin. T: Ulkosuomalainen
Näin se monen kohdalla on, MUTTA on myös muita todella pahoja dokausmaita kuten koko brittien saari esimerkiksi. Myös ruotsalaiset osaavat.
Mä asun Pariisin ulkopuolella, ja olen edelleen sitä mieltä että Suomessa näkyy paljon enemmän crocseja ja verkkareita kuin täällä. Ja kampaajalla käydään huomattavasti useammin.
Asun Helsingissä enkä muista nähneeni crocseja miesmuistiin. :)
Pariisissa asuneena menin leipäkauppaan korkokengissä kun kuulin, että se on ihan normaalia siellä. Eivät ne pitkään katsoneet, mutta muilla oli matalat jalkineet. :)
Eli olin paikan hienoin ja suomalainen.