Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kyky huomata ihmisen heikkoudet ja isken sitten niihin.

Vierailija
05.10.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö se kenties ekan kerran paskaksi kun hyppäsit ikkunasta? Taidat olla tuttu tapaus, jep jep.

Vierailija
2/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan kepit mukaan, että kompastut niihin ja lennät itse portaita alas pää edellä ja sehän on silkka vahinko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteydenotoille ihan sama. Tämäkin soittaja on koko kylän tuntema horoperse, jolle tuntemattomat äijät soittelevat, koska horoperseen numero löytyy seksibaaarin miestenvessan seinästä otsikolla 'tältä saat ilmaiseksi myös taudit".

Vierailija
4/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja otan kepit mukaan, että kompastut niihin ja lennät itse portaita alas pää edellä ja sehän on silkka vahinko.

Tais olla siis sinä kun noin pillastuit. Mites se meni nyt uudestaan paskaksi? Hyppäsitkö taas ikkunasta?

Vierailija
5/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. luuletko, että kukaan oikeasti kertoo sulle mitään tai haluaa puhua sulle

2. koko suku vihaa sua ja haluaa karttaa sua viimeiseen saakka

3. olet tyhjä ihminen

Vierailija
6/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset tunkee mun seuraan, sitä parempi, pilaavat mun elämän.

Vierailija
8/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain äärettömän yksinäinen, koita hankkia elämä, joka tekee sinutkin onnelliseksi.

Ethän muuten hakisi semiprovolla viestilläsi huomiota netissä ellet tahtoisi kipeästi olla kontaktissa muiden ihmisten kanssa? Voi sinua reppanaa!

Vierailija
9/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljon hauskempaa provoilla täällä ja olla eri mieltä kanssanne, kun näiden ns. ystävien kanssa, joiden kanssa ei voi edes vittuja haistattaa tai päälle sylkeä ilman että ottavat nokkiinsa.

Tahdon olla riidoissa jonkun kanssa koko ajan, pysyy pirteenä.

Ihmissuhteet on rasittavia, en panosta niihin ellen hyödy itse jotain.

Ja mulla olis nytkin seuran kusipää ja kakarat, mutta mieluummin olen av-mamman seurassa.

Vierailija
10/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vertaistukiryhmää ja etävanhempien ryhmää, mutta kuka niitä kaipaa? Niissähän joutuu niitä vitun nallekortteja aina tapaamisissa ottamaan ja tekemään typeriä harjoitustehtäviä jonkun vajukin kanssa parityönä.

Ei kiitos, mieluummin juttelen alkoholistille bussipysäkillä mitä vertaisryhmässä.

Vierailija
11/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivannut, niin enpä vastannut puhelimeen.

Vierailija
12/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntemani ihminen toimii ap:n tavoin, tama tantta on ulkonaoltaan tosi vastenmielinen. Ihmiset erehtyvat olemaan hanelle ystavallisia koska he tuntevat saalia hanen rumuutensa vuoksi. Taman tuo rumilus sitten kostaa niille saalijoille monen kertaisesti.

Vierailija
13/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos naama on kuin petolinnunperse, ei tarvitse tuhlata aikaansa miesten miellyttämiseen, voi vittuilla kympillä jo heti kättelyssä, ei tarvitse esittää hemaisevan seksikästä pikkupillua.

Rumuudesta on pelkästään etua, rumia pidetään yleisesti myös älykkäämpinä kuin pikkupillubarbieta.

Vierailija
14/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap on hammaspeikko...

Vierailija
15/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökohtaisista asioista en puhu enään edes ystävilleni ja jos huomaan, että joku sivaltaa minua, niin lopetan ystävyyden samantien.

En halua veemäisiä ihmisiä ympärilleni, vaan hankkiudun heistä heti eroon.

Ennen puhuin omista asioistani ystävilleni, mutta nyt tiedän etten kerro mitään kenellekkään. Äitini on ainoa poikkeus.

Vierailija
16/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden aivosoluttoman pulsun, jolla on yhtä rajut jutut kuin ap:lla.

Vierailija
17/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on "kyky"

Vierailija - 05.10.11 04:58 (ID 13525526)

nähdä ihmisten heikkoudet, ei se ole mikään Teräsmiehen yliaisti. Tiedätkös miksi muut eivät reagoi niihin näkemiinsä heikkouksiin hyökkäämällä niihin? Heillä se vasta kyky onkin: empatiakyky. Soot tavis kykyinesi ja alikehittynyt muilta osin. Onko hauskaa?

Vierailija
18/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on "kyky" Vierailija - 05.10.11 04:58 (ID 13525526) nähdä ihmisten heikkoudet, ei se ole mikään Teräsmiehen yliaisti. Tiedätkös miksi muut eivät reagoi niihin näkemiinsä heikkouksiin hyökkäämällä niihin? Heillä se vasta kyky onkin: empatiakyky. Soot tavis kykyinesi ja alikehittynyt muilta osin. Onko hauskaa?

Kenelläpä vajukilla ei olisi kykyä aistia toisen heikkouksia? Onkin sitten ihan eri asia, että on taipumusta ihmisen hyväksikäyttöön niiden avulla.

Vierailija
19/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paljasta itseäni, ennen kuin olen saanut tyypin heikkoudet tarpeeksi hyvin tietooni ja muka ystävystyn ja konfliktitilanteessa isken surutta heikkoihin kohtiin. En sure menetettyjä ystäviä, koska en itse oikeasti edes ole kenenkään ystävä, tuttava vain.

YUP: Teurastaja

Kannattaa kuunnella miten se loppuu :)

Vierailija
20/46 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin heikkoudet tarpeeksi hyvin tietooni ja muka ystävystyn ja konfliktitilanteessa isken surutta heikkoihin kohtiin.

En sure menetettyjä ystäviä, koska en itse oikeasti edes ole kenenkään ystävä, tuttava vain.

vaan ilkeämielistä ja kaksinaamaista "ystävyyttä". Olet siis vain kaksinaamainen ihminen, muka-ystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi