Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on kyky huomata ihmisen heikkoudet ja isken sitten niihin.

Vierailija
05.10.2011 |

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin heikkoudet tarpeeksi hyvin tietooni ja muka ystävystyn ja konfliktitilanteessa isken surutta heikkoihin kohtiin.

En sure menetettyjä ystäviä, koska en itse oikeasti edes ole kenenkään ystävä, tuttava vain.

Vierailija
22/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kyky havaita ihmisten heikkoudet ja sitten sulla on HALU iskeä niihin. Se on siis sun om valintasi ja sen takana on sun omat motiivit, jotka tuskin on kovin kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sosiopaatti/psykopaatti. Kivat sulle.

Vierailija
24/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin heikkoudet tarpeeksi hyvin tietooni ja muka ystävystyn ja konfliktitilanteessa isken surutta heikkoihin kohtiin.

En sure menetettyjä ystäviä, koska en itse oikeasti edes ole kenenkään ystävä, tuttava vain.

Vierailija
25/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka pitäisi muuttaa elämääni miten?

Vierailija
26/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutamia sun kaltaisia kouluaikoina. Niillä ei vieläkään ole sisältöä omassa elämässään.

Vierailija
27/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on PM!

ainakin kahden ihmisen täsmällinen kuvaus:

N.K. ja E.K.

Ei mitenkään ainutlaatuinen tila jossa harhaisuus ja typeryys lyövät kättä. Ihan oikeasti sellainen vyyhti jota ei selvitetä missään psykiatrilla välttämättä koskaan. Surku tulisi jollen tietäisi että itse aiheutettu sokeus kyseessä.

Vierailija
28/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli juuri tuollainen kuin sinä. Kuvottava ja vastenmielinen naikkonen. Juu, en tosiaan mennyt toista kertaa.

Vierailija
29/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti sairas ja ylpeä siitä.

Vierailija
30/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai vika?

Enpä ainakaan ihaile, sillä kaltasiasi mätämunia riittää.

Vierailija
31/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitä jonkinasteiseksi sosiopatiaksi ihan surutta nimitän, vaikka tiedän että se on tautiluokituksesta poistettu.

Pohjimmiltaan mun mielestä kyseessä on hirveän traaginen ihmiskohtalo - siis ihminen jolta puuttuu kokonaan ne kaikkein kauneimmatja arvokkaimmat inhimilliset ominaisuudet kuten kyky spontaaniin myötätuntoon ja vilpittömään, pyyteettömään rakkauteen. (Itse asiassa veikkaanpa että ap:tä suorastaan ällöttää jopa tällainen teksti. :-))

Vierailija
32/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä ihmisten heikkoudet, ei se ole mikään Teräsmiehen yliaisti. Tiedätkös miksi muut eivät reagoi niihin näkemiinsä heikkouksiin hyökkäämällä niihin? Heillä se vasta kyky onkin: empatiakyky.

Soot tavis kykyinesi ja alikehittynyt muilta osin. Onko hauskaa?

Vierailija
33/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsen ex-lto. Ja kun puhut ihmisistä, taidat puhua myös hoitamistasi lapsista. Oli pakko vaihtaa päiväkotia ihan vaan sun takia. Tossa se lapsi vieressä iloisena laulelee ja juttelee mulle nyt, mahtaa sua harmittaa!

Vierailija
34/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsen ex-lto. Ja kun puhut ihmisistä, taidat puhua myös hoitamistasi lapsista. Oli pakko vaihtaa päiväkotia ihan vaan sun takia. Tossa se lapsi vieressä iloisena laulelee ja juttelee mulle nyt, mahtaa sua harmittaa!

Mikä tää tarina on!? Joku lastenhoitaja from hell? Hei tee aloitus, sun on nyt pakko kertoa. :)

t. utelias

Vierailija
35/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi toisenlainen kyky.

vaistoan alakulot ja osaan valita sanani toista lohduktaakseni.

voisitko säkin ap koittaa tehdä positiivisia asioita kyvylläsi?

Vierailija
36/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole oikeita ystäviä. Et koskaan saa tietää miltä tuntuu olla rakastettu ja läheisten ympäröimä ilman vaatimuksia mistään. Et koskaan tiedä miten ihanaa on antaa toisille apua ja jakaa iloa ja rakkautta.

Etkä tiedä mitä on onnellinen lapsuus.

Voi sua kun luulet vieläpä olevasi jotenkin kadehdittu. Paskaa ihmistä ei kukaan kadehdi, ainoastaan haluaa pysyä kaukana. Sitten ainakin kun itseäsi lainaten "paljastat itsesi". Reppana.

Vierailija
37/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin sääliä.

Vierailija
38/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai että joku iilimato ripustautuisi minuun. Hyi helvetti, arvostan ihmisessä itsenäisyyttä. Yhden tuttavani heikkous on se, että se ei siedä jo hänen puheluihinsa ei heti vastata tai tekstaria pommiteta samantien takaisin.

FB-chatissa en äsken vastannut tyypille, soitti kahdesti, en vastannut, ihan vaan kiusatakseni.

Vierailija
39/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypin heikkoudet tarpeeksi hyvin tietooni ja muka ystävystyn ja konfliktitilanteessa isken surutta heikkoihin kohtiin. En sure menetettyjä ystäviä, koska en itse oikeasti edes ole kenenkään ystävä, tuttava vain.

Pahinta tässä on se, että olet ihan tosissasi. On sinulla surkea ja yksinäinen elämä, ei käy kateeksi vaikka sulla onkin tämä mielettömän tarpeellinen kyky.

Vierailija
40/46 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua tänne ketään kylään, en ketään seurakseni shoppailemaan enkä elokuviin. Se on äärimmäisen rasittavaa, että pitää ottaa joku toinenkin huomioon. Siksi elän todella mielelläni koko loppuelämäni täysin yksin.

Elämäni ei ole surkea, ei mistään kohtaa, paitsi jalka taas paskana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi