Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkasta! APUA!!

Vierailija
05.10.2011 |

Olen usean vuoden ajan saanut palkan joka viikko. Nyt kuitenkin pomoni ilmoitti,että hän haluaa vaihtaa palkanmaksun niin,että hän maksaa minulle palkan kerran kuukaudessa. Tarkoittaako tämä nyt sitä,että joudun olemaan ilman rahaa seuraavat 4 viikkoa??!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usean vuoden ajan saanut palkan joka viikko. Nyt kuitenkin pomoni ilmoitti,että hän haluaa vaihtaa palkanmaksun niin,että hän maksaa minulle palkan kerran kuukaudessa. Tarkoittaako tämä nyt sitä,että joudun olemaan ilman rahaa seuraavat 4 viikkoa??!!

No niinhän se loogisesti menisi. Jos aloittaa uudessa työpaikassa niin pitää sielläkin tehdä töitä ensin kokonainen kuukaisi ennenkuin saa palkkaa. Mutta jos tekee tiukkaa, niin pyydä jonkinlainen liukuva siirto tuohon systeemiin.

Vierailija
2/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lokakuun alku,

ehdota että palkanmaksupäivä on aina kuun 15. päivä eli lokakuun palkka tulisi maksuun 15.10.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä työpaikka tähän asiaan kuuluu???

Vierailija
5/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatia hieman totuttelua alkuun kun joutuu budjetoimaan tulonsa ja menonsa kuukaudeksi kerrallaan viikon sijasta. Työnantaja on kuitenkin velvollinen antamaan sinulle palkkaennakkoa. Eli jonkinlainen liukuva systeemi alkuun kannattaa.

Vierailija
6/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kerran viikossa palkan maksu on todella harvinainen. kahden viikon välein tai kerran kuussa on normaali. tarkista tes:stä mikä teidän alan käytäntö.

Vierailija
7/7 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mistä alkaen alkaa tehdä näin, eli varmaan voit ennakoida?