Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Biseksuaalisuuden raja?

Vierailija
05.10.2011 |

Missä menee biseksuaalisuuden raja? Jos pitää joitakin oman sukupuolensa edustajia puoleensavetävinä, tai joskus jopa ajattelee, että haluaisi (jostain kumman syystä) suudella jotakuta heistä, onko biseksuaali?

Minulla on tullut elämässä vastaan joitakin sellaisia naisia, joihin koen selvästi jonkin asteista vetoa. (Tai sitten koen jonkun julkisuudenhenkilön sellaiseksi.) Voisin varmaankin jopa suudella ko. henkilön kanssa, jos tekisi aloitteen. Mutta sitten jos ajattelen asiaa yhtään pitemmälle vietynä, alkaa ajatuskin tökkiä... siinä vaiheessa haluaisin mieluummin olla mies :)

Mikähän tää mun seksuaalinen identiteetti oikeen on?? Tosielämässä olen vaan touhuillut miesten kanssa, ja olen aika voimakkaasti seksuaalinen. Toki nyt perheellistyttyä seikkailut on taakse jäänyttä aikaa...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut sen just noin. Itsekin pidän montaa julkisuuden henkilöä seksikkäänä (ja tosi harvoja oikean elämän naisia). Voisin kuvitella suutelevani mutta siitä eteenpäin ewwwww. Nainen koskemassa rintoihini - ewwww, puhumattakaan alapäästä EWWWWW. Epäilen että en ole biseksuaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi