Mitä mielestänne kuuluu lemmenlomaan?
Puolison kanssa lomat menneet pääsääntöisesti mönkään, sillä miehen mielestä käveleminen ympäri kaupunkia aamusta iltaan on loman pointti, eikä suinkaan käsi kädessä tai halaillen ja jos valittavana on joko iltapäiväoluet baarissa tai lempiminen hotellissa, valitsee mieheni ensimmäisen, ja minä onneton kun olen aina odottanut juuri näiltä lomilta fyysisen läheisyyden osoituksia... Pöh.
Tuntuu niin kurjalta kun oma puoliso ei osoita kiinnostuksen merkkejä, kun taas vieraat miehet niitä osoittavat.
Kenen kanssa sitä sitten lempiä jos ei oman miehen?
Onko kukaan teistä palannut lemmenlomalta autuaallisen saaneena?
Kommentit (20)
eli esim käveleminen uudessa, tai tutussa, rakkaassa kaupungissa ilman, että kolme lasta hälisee ympärillä, on molemmista kivaa.
Muita tekijöitä: hiljaisuus ja rauha, keskittyminen toiseen, puhuminen ja kuunteleminen ilman keskeytyksiä, ehkä joku erityinen kulttuuripläjäys joka ajankohtainan siinä kaupungissa juuri silloin (näyttely, konsertti, teatteri ...), seksi jos/ kun mieli tekee, piknikit hotellihuoneessa, herkuttelu ...
Ollaan me muuten kerran oltu yhdellä lemmenlomalla, jolla vain riideltiin aamusta iltaan. Lapset silloin pieniä, kotona kireää. Loma oli hirveä pitkä viikonloppu, mutta puhdisti ilmaa ja teki pitkän päälle oikein hyvää suhteellemme. :D
Olen painanut väsyksiin saakka mieheni kanssa ympäri Roomat ja Pietarit - juuri niin kuin hän haluaa.
Minun toiveeni, jonka mieheni tietää, on viimeisenä listalla. Ehkä meidän ei tosiaan kannata lähteä enää kaksin matkalle.
Eniten vituttaa se, että kun lähdemme syömään niin on varta vasten kuljettava tunti kaks etsien sitä aina vain (mahdollisesti jossain olevaa) parempaa ravintolaa, mihinkään ei vaan voi mennä suorilta.
Eniten vituttaa se, että kun lähdemme syömään niin on varta vasten kuljettava tunti kaks etsien sitä aina vain (mahdollisesti jossain olevaa) parempaa ravintolaa, mihinkään ei vaan voi mennä suorilta.
Matkan vaikein osuus...
itse kysyn nykyään etukäteen suosituksia / haen niitä netistä, poikkeuksetta onnistuu näin
muuten meillä on ollut pelkästään ihania kahdenkeskisiä lomia, ainoa puute että kovin harvoin...
yksi hyvä juttu lomalla on siesta, että palataan hotellille joskus 16-17 maissa ja sit takas kaupungille 20 aikaan
ehtii levätä, touhuta ja vaihtaa vaatteet
Eli me kyllä päivä melkein kuljetaan kaupungilla, mutta kyllä sitä fyysistä läheisyyttäkin on enemmän.
Viimeksi meni kyllä vähän pieleen ko mies ei suostunu lähteen syömään sinne mihin minä halusin ja minulle kerkesi tulla aivan tajuton nälkä. Niinpä mökötin ja vi***lin monta tuntia sille!
No mitäpä jo kysyisit ennen lomaa mieheltä, mitä hän tältä matkalta odottaa ja kertoisit miehellesi, mitä itse odotat? Lempeä voi harrastaa muutenkin kuin lomalla.
Juuri oltiin pikaisella lomalla miehen kanssa kahdestaan vain vuorokauden, mutta kyllä se meni lemmiskelyn merkeissä. Tietysti myös käveltiin, juteltiin(vakaviakin), saunottiin, syötiin hyvin, juotiin hyvää viiniä ja istuttiin kahvilassa.
ettekä poistu ollenkaan huoneesta. Huonepalvelusta ruuat jne. Sitten kerkeette tehdä molempien toivomia juttuja :)
Meilläkin menee romanttisiksi tarkoitetut lomat aika usein mönkään... Mies on se, joka ei halua kierrellä ja katsella - vaan maata hotellissa ja pelata kännykällä! Minä joudun kärttämään ja komentamaan, että käytäisiin vähän pistämässä nokkaa ulkona, kun on kerran matkustettu kalliisti uuteen kiehtovaan kaupunkiin. Jos mies lähtee mukaan, on kuin raahaisi perässään kiukuttelevaa muksua. Mikään ei kiinnosta, ei jaksaisi... *huokaus* Eipä tee sitten kauheasti mieli enää kuherrellakaan. Taidankin matkustaa tästä lähtien vain kavereiden kanssa. Silloin saa matkakohteesta paljon enemmän irti. Mies voi maata ja pelata kotonakin.
Eli me kyllä päivä melkein kuljetaan kaupungilla, mutta kyllä sitä fyysistä läheisyyttäkin on enemmän.
Viimeksi meni kyllä vähän pieleen ko mies ei suostunu lähteen syömään sinne mihin minä halusin ja minulle kerkesi tulla aivan tajuton nälkä. Niinpä mökötin ja vi***lin monta tuntia sille!
sillä mieheni jaksaa kävellä nälkää kokematta tuntikausia, ja kun lopulta palaamme puoliltaöin hotellille, olen aivan puhki ja kun mieskään ei osoita minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä, käymme nukkumaan.
T. ap
Hotelli keskeiseltä paikalta, niin sinne on helppo mennä aina kun tekee mieli mennä köllimään sänkyyn, tarkoitti se sitten lepoa tai seksiä.
Jos päivän kävelee hulluna ja on ohjelmaa, niin ei sitä illalla välttämättä jaksaa enää viillintyä.
Mä ainakin haluan seksiä, kun on kerrankin yksityisyyttä, ilman lapsia.... Hyvä ruoka, kahvittelu ja oluella Tai drinksulla käyntikin kyllä kuullostaa hyvältä siinä sivussa!
Jos kuljette ja syötte hyvin ja hotellille kasin maissa niin hyvin jaksaa vaikka mitä ;)
No mitäpä jo kysyisit ennen lomaa mieheltä, mitä hän tältä matkalta odottaa ja kertoisit miehellesi, mitä itse odotat? Lempeä voi harrastaa muutenkin kuin lomalla.
monta kertaa, että tulen kovin onnelliseksi, jos hän esim. ottaa minua kädestä kiinni. Mutta mies aina unohtaa.
Ehkä meidän ei enää kannata lähteä "lemmenlomille".
Jos kuljette ja syötte hyvin ja hotellille kasin maissa niin hyvin jaksaa vaikka mitä ;)
Mutta kun mies ei suostu. Menee aika hukkaan, pitää nähdä mahdollisimman paljon. Ehkä tosiaan meidän ei enää kannata yrittää näitä lemmenlomia.
T. ap
Jos sinä et kerran sitä toivo? Eikö voi vaikka joka toisen loman valita miehen mielen mukaan, ja joka toisen sinun mukaasi? Menette ns. lemmenlomalle johonkin pienelle Kreikan saarelle tms. missä ei kovin kamalasti ole nähtävää ja kierreltävää, tai sitten vaikka jolleki pidemmälle risteilylle tms.
Tai mites kun vaikka Christina Cruises tekee näitä risteilyitä, missä lennetään toiseen suuntaan ja toinen suunta laivalla. On pysähdyksiä eri maiden satamakaupungeissa, ja puoli päivää tai joskus päivä tutustua kohteeseen, mutta illalla ollaan ajoissa laivalla ja vietetään iltaa ja yötä ja rauhallista aamua... Olisi molemmille sitä mitä kaipaatte.
Ei ole paljon katseltavaa. Joku polku käydä kävelemässä ja se on äkkiä nähty :)
Sitte meette mökkiin lämmittään saunaa jne?
Älä lähde sen kanssa paikkaan jossa on liian paljon nähtävää :D
ei liikaa suunniteltua ja aikataulutettua ohjelmaa. Meillä ei kyllä kävellä yleensäkään päiväaikaan käsikädessä joten en sitä "lemmenlomallakaan" odota. Ollaan aikas liikkuvaisia joten hotellissakaan ei päiväkausia makoiltaisi vaan mentäisi minne huvittaa. Hyvää ruokaa kera viinin mukavassa ravintolassa jne. Istuskelua kahviloissa/pubeissa (iltapäiväoluet baarissa yhdessä ilman lapsia on just hyvä), aamut ilman kiirettä (meillä parasta seksiä yleensä juuri tälläisina aamuina) jne. Ei pidä odottaa ihmeitä niin ei pety, jos ei mies ole muutenkaan mikään kamalan avoin tunteitaan näyttämään niin ei se lomalla yhenäkin sellaiseksi muutu. Ja molemmat voi joustaa, esim. minä voin lähteä miehen kanssa autonäyttelyyn ja hän taas muistaa miten minä nautin ravintolaillallisista jne.
Ehkä minun pitää hyväksyä se, että mieheni ei ehdi ulkomaanmatkoilla antaa minulle fyysistä huomiota. (Rantalomallakin oli koko ajan kiire.)
Ja voi olla parasta ettemme juurikaan enää matkustele kahdestaan, sillä jossain syvällä sydämessäni elää sitkeä toive, jota mieheni ei aio toteuttaa näillä kahdenkeskisillä lomillamme.
ymmärrän kyllä turhautumisesi mutta eihän se nyt noin voi mennä että vain SINUN tarpeesi ja toiveesi huomioidaan. Teidän pitää KESKUSTELLA YHDESSÄ mitä haluatte (ei niin että toinen vaan luettelee mitä tehdään ja miten ollaan) ja sitten päätyä jonkinmoisiin kompromisseihin. Mutta jos te ette pysty näistä puhumaan ja toisianne huomioon ottamaan (myös sinä eikä niin että miehen pitäisi toimia juuri niin kuin sinä tahdot ja tietenkin toisinpäin) niin sitten on varmaan turhaa yhdessä minnekään lähteä. Muista ettei se mies(kään) ole mikään ajatuksenlukija, kyllä ne toiveensa pitää ääneen sanoa, mutta ei saa jäkättää.
Jos toisella ei ole nälkä, niin menisin haluamaani ravintolaan vaikka yksin syömään. Loikoilisin rannalla, lukisin kirjaa, nauttisin itseni hoitamisesta, poikkeaisin kahvilaan leivokselle.
Toki myös kuljeskelisin katselemassa ympäristöä ja tekisin retkiä kauemmaksi. Pääasia olisi, että olisi kiireetöntä ja miellyttävää.
Lemmenlomalla tietysti toivoisin, että tehtäisiin paljon yhdessä ja oltaisiin lähekkäin.