Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon tuommoinen 3 viikon kielikurssi maksaisi nuorelle?

Vierailija
04.10.2011 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippui minne ja laitetaanko lisäpaketteja. Hinta vaihtelee noin 1800-2700€ välillä. Itse olin 3vko Maltalla ja lisäpaketteinwen ja käyttörahoineen maksoi yhteensä noin 3300€

Kannattaa tilata esite suunnittelun helpottamiseksi (hinnatlin löytyvät) -> http://my.ef.com/JuR

Vierailija
2/11 |
17.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästäisitte lapsenne kielikurssille???

T: itse 3xkielikursseilla ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän neiti oli viime kesänä Maltalla St. Juliansissa ja kertoman mukaan alkoholipolitiikka oli aika tiukka. Isäntäperheen emäntä oli jopa henkeä haistellut pari kertaa. Ja kaipa nuorillekin toimii uhkauksena tuo kotiinlähetys riittävän voimakkaasti.

Vierailija
4/11 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitä käytetään kielikursseilla ihan yleisesti. Maltahan on varsinainen biletyspaikka. Siellä nuoret tekevät sitä, että menevät ensin kiltisti nukkumaan, mutta sitten yöllä livistävät bilettämään.

Oma tyttäreni oli viime kestänä Brightonissa kolme viikkoa. Rahaa menee, ostavat välipaloja, on erilaisia maksullisiakin huveja, läksiäisiä, yms., joihin menee rahaa. + ostosrahat päälle.

Matka oli ollut aivan mahtava, rohkeus käyttää kieltä kasvoi aivan valtavasti. Mutta käyttivät alkoholia, kyllä. Ja viipyivät "kylillä" myöhään yöhön.

Vierailija
5/11 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan, jos nuori haluaa lähteä.

Vierailija
6/11 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti paljon, mihin menee. Tilaa esite vaikka EF-kielimatkoilta.

Vierailija
7/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontooseen upposi 2400e + kaikki muut eli käyttörahat, sisäänpääsyt jne. eli kolme viikkoa maksoi n. 3000e. Tuolla extrarahalla ei vielä shoppailtu, vaan kurssilaiset joutuivat ostamaan myös ruokaa itselleen.

Vierailija
8/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän alle mutta kun lasket kaikki vakuutukset, käyttörahat, mahd. matkat Helsinkiin jne niin summahan ylittyy reilusti. Tämä siis Euroopassa, pääseeehän sitten esim. Australiaan kun maksaa tuplaten tuon (tosin on 4 vkoa). EF:lla hyvä valikoima, tilaa esite

Vierailija
9/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ystävineen oli Lisamatkojen reissulla Maltalla 3 viikkoa v.2010, kurssi oli 1000 euron hujakoilla, ja itse piti varata lennot, hinta riippuu tilausajankohdasta, helmikuussa varatut lennot maksoi 439 e meno-paluu.

Plus tietysti sitten kaikki henk.koht. menot, meillä 100 e / viikko

Vierailija
10/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun nuori oli viime kesänä STS > Malta, oli ollut aivan mahtava reissu. Joka päivä jotain aktiviteettia, eivät baareihin päässeet :)

Kurssi oli ns freetime 2+1, sisälsi laitesukelluskurssin, matkan Sisiliaan Etnalle.

Vierailija
11/11 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta riippuu tosi paljon siitä minne päin matkustaa. (Ja siitä onko kansainvälinen vai ei, muistaakseni.)

2000€-10 000€, siinä hujakoilla. tosiaan retket, osa ruuista jne. pitää ef:llä ainakin maksaa itse sen matkahinnan lisäksi.

Niistä esitteistä selviää kyllä hyvin kaikki. tilaa sellainen.:)

Itse olen ollut kahdella ef-kielimatkalla. Toinen kurssi Englannissa ja toinen Australiassa 10-vuotta sitten.

Alkoholia on helposti saatavilla, ei siellä kukaan 24h valvo mitä kurssilaiset tekevät. Tosi paljon on myös isäntäperheestä kiinni kuinka tiukka valvonta on. Nehän periaatteessa enemmän näkevät ja huomaavat asioita kuin kurssinvetäjät. Ei sitä koulua ole kuin aamupäivä n.klo.9.00-12.00 plus yhteiset retket ja illanvietot muiden kurssilaisten ja kurssinvetäjien kanssa. Ja jos ei ole varaa retkeen niin sitten jäät pois retkeltä ja kehität muuta tekemistä. Tai joskus on vaihtoehtoinen halvempi retki, jos on myös muita tulijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi