Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko äitejä jotka pukkaavat lapsia maailmaan siksi

Vierailija
04.10.2011 |

ettei tarvitse mennä töihin?

Kertokaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäpä saisi uutta näkökulmaa asiaan

Mielenterveysongelmien paljastaminen kaikelle kansalle ei ole mikään hauska huviretki. Siitä näkökulmasta ne ihmiset jotka tekevät lapsia tältä välttyäkseen tuskin ovat mitään kieroja perkeleitä. Rakkautta ja hyväksyntäähän me kaikki vaan lopulta tässä maailmassa toivotaan. Kukin yrittää löytää ne sillä tavalla johon kykenee.

Vierailija
2/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveydellisistä syistä ovat mieluummin kotona ja raskaana yhtenään kuin töissä? Siksi että ongelmat pitää piilottaa keinolla millä hyvänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielenterveydellisistä syistä ovat mieluummin kotona ja raskaana yhtenään kuin töissä? Siksi että ongelmat pitää piilottaa keinolla millä hyvänsä?

Ei se omien ongelmien estoton levittely niin kauhean helppoa kuulkaa ole.

Vierailija
4/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä että jotkut hahmottavat ehkä syitä ankeaan lapsuuteensa.

Ei se omien ongelmien estoton levittely niin kauhean helppoa kuulkaa ole.

Vierailija
5/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavapiirissä parikin sellaista

Vierailija
6/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmien paljastaminen kaikelle kansalle ei ole mikään hauska huviretki. Siitä näkökulmasta ne ihmiset jotka tekevät lapsia tältä välttyäkseen tuskin ovat mitään kieroja perkeleitä. Rakkautta ja hyväksyntäähän me kaikki vaan lopulta tässä maailmassa toivotaan. Kukin yrittää löytää ne sillä tavalla johon kykenee.

Vierailija
7/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä paljon, jollei enemmänkin, joten ei se edes raskasta ole. Päivät menee mukavasti netissä, kun kiikuttaa lapset mummon hoiviin. Mies siivoaa ja laittaa ruuat. Joka lapsi on aina se viimeinen, kunnes täyttää 2v. jolloin aletaan miettiä seuraavaa. Käly on ollut kotona koko aikuisikänsä, ekan lapsen teki 20v. ja nyt on reilu 30v. Koulutus on hoitoalalle, jolla olis töitä joten kortistoon ei oikein voi jäädä kun joutuu heti töihin. Onneksi ehtii tehdä vielä monen monta lasta :)

Vierailija
8/21 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta on aika paljon työtä nimittäin. Ja sitten yleensä jossakin vaiheessa on kuitenkin useimpien mentävä töihin entistä suuremmasta syystä, kun on lapsikin elätettävä. Toki äitiys- ja vanhempainvapaat voivat olla kiva tauko työelämästä.

Vierailija
9/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sellainen nuorempana.Mutta nyt olen töissä.

Vierailija
10/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.neuvolan th

Helpommallakin pääsee, ellei halua töihin.

Vierailija
11/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin sellainen. t.2

Vierailija
12/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne mahtuu monenlaista tallaajaa. Suurin osa varmasti hankkii lapsia sen takia, että haluaa perheen jne., mutta taatusti mukaan mahtuu vaikka millaisia syitä.

Vierailija
13/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työstä käy, eli en tietenkään hankkisi lasta sen takia. Työpaikkani ilmapiiri ja ylemmän tason suhtautuminen työntekijöihin on laskenut viime vuosina, joten olin ihan innoissani kun huomasin olevani raskaana...olen ainakin 2v. kotona, ihanaa!

Vierailija
14/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan kyllä varmaan monikin "pukkaa lapsia maailmaan" (=haluaa lapsia ja jotkut halukkaat niitä saavatkin) siksi, että haluaa kokea raskauden, synnytyksen, vauva-ajan, pikkulapsi-ajan jne ja jopa viettää ne lapsensa tai lastensa kanssa jopa arkipäivisin, lapsia kotona hoitaen. On nimittäin monen mielestä yksi ihanimpia asioita tuo pienten lasten äitinä olo, joita elämä meille ihmisille tarjoaa. Itse en ainakaan vaihtaisi mistään hinnasta näitä vuosia jotka olen viettänyt pienten kanssa kotona työpaikalla istumiseen. Ei ole niin materialistinen ja kova mun maailmankuva. Palkkatyöhön ehtii taas myöhemmin.

Vierailija
15/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin sellainen. t.2

Ei sinusta pysyvästi sellaista tullut, joten en katso sinun olleen sellainen. Tervetullut tauko työelämään aika lapsen kanssa monelle on ja tietenkin se on ok.

Vierailija
16/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen lapsen kanssa.

Vierailija
17/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudoksuu niitä, jotka haluavat heti töihin lapsen synnyttyä. Jokaisen omia valintojahan ne silti ovat.

Vierailija
18/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta niin kummalliselta kuin se kuulostaakin, osasyy lastentekoon oli se, että se siirsi työelämään siirtymisen pakkoa taas muutamalla vuodella. Mulla oli paljon pelkoja ja ongelmia. Nyt olen työelämässä ja se on kyllä paljon, paljon helpompaa kuin kotiäitiys, ainakin tällä vähän rikkinäisellä sielulla varustetulle naiselle.

Vierailija
19/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen lapsen kanssa.

on ollut yhdistelmä työssäkäynti ja pienet lapset. Minua oikein huvittaa, kun monet kotona olevat eivät ymmärrä, millaiseksi elämä muuttuu sitten kun palaa töihin. Eiväthän ne kotityöt itsestään sieltä katoa. Tietysti saa hetken viettää yksin töissä, mutta eihän sielläkään ole tarkoitus seurustella, vaan tehdä töitä. Illalla itkuiset lapset, jotka haluavat seuraa, sairastelevat hoitopaikan taudit, yövalvomiset yhdistettynä työpaikan rytmiin. Ei pääse helpolla äidit millään tavoin. Huvittaa aina noiden pieten lasten äitien kommentit siitä, miten innolla työhönpaluuta odotetaan. Ei kannata.

t. isojen koululaisten äiti, joka on nuo ajat elänyt

Vierailija
20/21 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myöntänytkin sen.