Lue keskustelun säännöt.
G: Miten teillä 80-luvun teinipissiksillä menee nyt?
06.11.2005 |
Olen nautinnolla seurannut yläasteeni pissisten kohtaloa. Jokainen järjestään alikouluttautui, lyöttäytyi yhteen luuserin kanssa ja hankki rivin lapsia. Nyt ne asuvat lössähtäneinä ankeissa lähiöissä mauttoman krääsän keskellä ja vinkuvat kun mies juo ja on epäluotettava.
Ihailin jo yläasteella älykkäitä ja mukavia miehiä, arvostin koulutusta ja sivistystä, mutten kuulunut koulumme idioottirinkiin. Muistattehan ne fritsukaulaiset tyhjäpäät, joiden kauneus oli kukkeimmillaan 15-vuoden iässä?
Minulla on nyt hyvä koulutus, ihana mies, kolme lasta ja varallisuutta niin, että voin olla kotona lasten kanssa ilman, että talous kaatuu.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vähän kiusaustakin (dissaa nörttejä tms.). Sitten asiaan: mun mielestä jo lapsena (yläasteella) koulussa tajusi, ettei niillä pahiksilla ole yleensä asiat ihan kunnossa ja siksi harrastavat seksiä liian nuorena, juovat paljon ja ovat muutenkin itsetuhoisia ja pitävät käsittämätöntä melua itsestään, koska itsetunnon lähde oli muulta porukalta tuleva suosio (vertaa esim. itsensä kehittäminen ja oppiminen, reiluna kaverina oleminen tms.).
Niinpä muistan jo tuolloin puhuneeni kaverieni kanssa, että näillä " suostuimmilla" ei varmaan mene isona kovin lujaa. Onneksi maailma ei ole ihan niin mustavalkoinen ja osalla taitaa olla ihan kiva elämä, mutta valitettavasti jo yläasteiässä usein näkee, minkälaiset eväät elämälle itse kullakin on ja koulumenestymisen myötä erot tuon jälkeen vain kasvavat.
T. teini ysärillä