Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on usein viisi 5-8 v lasta iltapäivällä

Vierailija
04.10.2011 |

Omat lapset ovat 5 v ja 7 v, koulun jälkeen myös lähellä asuvan kaverin eppu tulee meille mikäli kaveri on ollut yössä tai menee iltaan töihin. Hän voisi olla kotona tokaluokkalaisen siskonsa kanssa, mutta lähes poikkeuksetta he porhaltavat mieluummin meille. Usein myös joku muu lapsen kaveri tulee meille.

Minusta on kivaa, kun lapset voivat touhuta kotosalla isolla porukalla. Kotihoidossa olevalle 5 v:lle touhukkaat iltapäivät ovat kivaa vastapainoa rauhaisille aamuille.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmapiirinsä vuoksi myös toisten lapsille (ja heidän vanhemmilleen). Mutta eniten olen ylpeä siitä, että olen saanut asiat järjetetymään niin, että lapsemme eivät tarvitse päivähoitoa, vaan saamme heidät hoidettua itse.

Vierailija
2/5 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsosen lisäksi 5-6 lasta, ikähaarukalla 3-9v. Minustakin on mukava, että lapsilla on kavereita, jotka viihtyvät meillä, vaikka itse olen myös työni puolesta lasten kanssa eli elämä on juuri nyt hyvin lapsitäyteistä. :0)

Vierailija
4/5 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan vilskettä riittää! Varmaan tosi kivaa lapsillekkin. Hyvä, että osaat iloita lapsistasi ja toistenkin jos tuollainen järjestely sopii teille.

Vierailija
5/5 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... on nimittäin ollu siellä vielä vuosi sitten. Mut ei se nyt sinne mee :D (Ja oikeesti tykkää olla kotona, mut tajuan kyllä että ois kiva päästä välillä leikkimään eri leluilla ja eri pihassa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan