Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB-Annikalla hysteerinen koulukiusaajan nauru

Vierailija
04.10.2011 |

Jotenkin alkaa aina puistattamaan tuo Annikan kolkko ja teeskenteleväinen tekonauru.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taivaan asukeista. Se on ihan sekopää, se ottaa aina jonkun naisen kiusattavakseen ja haukuttavakseen, ei koskaan miestä/poikaa. Huvittaa kun se sanoi että janica on tunteeton eläin. Tämä lehmä itse on niin kylmä kapakala että puistattaa. Vai oletteko koskaan nähneet tai kuulleet että se menisi vapaaehtoisesti lohduttamaan toista tai osoittamaan edes jotakin myötätuntoa? Mutta annas olla kun lehmä itse pillittää (100xpäivässä) niin johan siinä on oltava 10 tyyppiä lohduttamassa. Se on oikeesti sairas.

Mähän sanoin jo alussa että sitä äänestää sen rikas suku, ei se muuten sais mitenkään niin paljon ääniä. Joku sääntö pitäis bb:n keksiä että

pelkillä yleisöäänillä ei voita.

Vierailija
2/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten olis jotain järkeä katella miksuakin. Näyttäsivät nyt kaikille ne sen haukkumiset ja varastelut, näyttäähän ne toisten petipuuhiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi sanoa, että Annika, joka varasti sokealta Minnalta tupakkaa, olisi ns. hyvä tyyppi? Siis kuka sekopää varastaa sokealta, joka tuskin koskaan havaitsee tulleensa huijatuksi. Minusta hyvin alhainen teko. :( Siis, että kuinka pahoja te itse olette, jos sokealta varastava teinihirnuja on teistä hyvä ja herttainen ihminen. Hui!

Kuka oikeasti tekee tuollaista? Ihan natsitouhua.

Vierailija
4/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuollaista tekee? Annika tietenkin.

Vierailija
5/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asukkaille sen sikailuja. Se saa ihan rauhassa harjoittaa sitä ryssätouhua siellä. Onpa ihquu kun vosu voittaa koko kisan.

Vierailija
6/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näytettäis asukkaiden salaamia syntejä videolta. On ne hinkuttamisetkin jo näytetty, miksei siis juuri niitä varasteluja ja paskanjauhamisia?

Vierailija
7/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osui naulan kantaan kun sanoi ettei Annikan jutut Janicasta ole enää rehellisiä. Tai jos on niin se on käsittänyt jotain tosi pahasti väärin.

Tyypillinen kiusaajaämmä joka jauhaa niin paljon paskaa että saa itsensä uskomaan että jauhamisen kohde ei ole enää edes ihminen. Eli uskoo itse omiin juttuihinsa ja oikeuttaa ilkeytensä sillä.

Kaiken huipuksi tämä herttainen neitokainen syytti Minnaa *ilkeydestä* kun Minna oli sitä mieltä että jos ei olla kaveria muuten kuin silloin kun halutaan tupakkaa niin voi olla sitten ilman sitä tupakkaakin.

Vierailija
8/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näytettäis asukkaiden salaamia syntejä videolta. On ne hinkuttamisetkin jo näytetty, miksei siis juuri niitä varasteluja ja paskanjauhamisia?

Kattokaa nytkin koosteessa sitä ämmää. Herranjumala miten kateellinen ja mulkku voi "ihminen" olla. Salaattikaan ei enää ärsytä yhtä paljon. Ulos se huora sieltä!

Vierailija
9/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoitteko koosteessa kun bb kysyi videon jälkeen että kumpi on syyllinen salar vai jannica niin lehmä pokkana sanoi että janica? Ehkä mä alennun sen lehmän tasolle mutta nyt on pakko sanoa että mä vihaan sitä, ventovierasta ämmää.

Vierailija
10/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestyksessä on ainakin annika ja salar.

Vierailija
11/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeraa ja on itsekäs, typerä ja pullisteleva. Se on tietysti Janican vika.

Vierailija
12/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veeraa ja on itsekäs, typerä ja pullisteleva. Se on tietysti Janican vika.

Onneksi!

Vierailija
13/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noille muillekin.

Vierailija
15/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tajunnut että Janican ylistäminen ei ole rangaistus Annikalle, vaan tilaisuus kiusata vaan lisää.

"Noni, olik se sii", vai mitä se heitti vielä halveksivasti siihen loppuun.

Vierailija
16/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tajunnut että Janican ylistäminen ei ole rangaistus Annikalle, vaan tilaisuus kiusata vaan lisää. "Noni, olik se sii", vai mitä se heitti vielä halveksivasti siihen loppuun.

Vierailija
17/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tajunnut että Janican ylistäminen ei ole rangaistus Annikalle, vaan tilaisuus kiusata vaan lisää.

samoin kuin syy sille että Janica/Salar "leffa" näytettiin.

Oot varmaan kuullut paratiisin käärmeestä?

Vierailija
18/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kuin syy sille että Janica/Salar "leffa" näytettiin.

Oot varmaan kuullut paratiisin käärmeestä?

kässärissä lue "Annika: käärme paratiisissa".

Ja olen kuullut mutta ei Annika tarjonnut kiellettyä hedelmää vaan ihan kävi vittuilemassa siinä. Käärme se on ihan muuten vaan, ja itsensä vielä siihen roolittanut. Sebastian oli ainoa joka sen sanoi ääneen, propsit sille.

Vierailija
19/72 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei Janica ollut runkannut sitä, vaan Salar oli itse koskenut Janicaa alapäästä.

Kuitenkin Annikan mielestä Janica oli enemmän syypää seksitouhuissa.

Annika ei näe totuutta, koska on niin kateellinen ja vihainen Janicalle. Ettei vaan pelkäisi, että Janica "viettelee" vielä Mikaelinkin.

Olisi todella hauskaa jos näyttäisivät videoklipin kun Mikael ja Janica tanssii, Mikael suutelee Janicaa kaulasta ja muuta kivaa.

Vierailija
20/72 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael olis niin paljon fiksumpi jos ammuannika lähtis. Ja janica nyt on niin tunteeton itseään täynnä oleva ettei mitään rajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan