Kenet julkkiksen näit viimeksi livenä?
Kommentit (38)
En oo vielä koskaan pyytänyt nimmaria keltään enkä aio tällä iällä enää aloittaa.
siviilityössään. Olisi ehkä hiukan kornia pyytää nimmaria. :-D
Mä en ymmärrä, miksi joku pyytää jonkun julkkiksen nimeä. Mikä itseisarvo julkkiksena on? Miten julkkis eroaa naapurin Reinosta? Sisko on usein ihmisten ilmoilla ja antaa nimikirjoituksia. Eikä itsekään käsitä, mitä ne ihmiset niillä tekevät. Ja onko sillä väliä onko joku "nähnyt" siskoni vai ei. Mitä ihmeen väliä!?!?
Taidat olla vähän liian cool tänne ku on sisko julkkis ja kaikkea...LOL
Olen työssäni tekemisissä julkkisten kanssa ja tunnenkin heitä. Silti tämä on minusta hauska ketju. :)
huomasin kyllä ettei ollut ihan tavis, mutten tunnistanut vaan työkaveri sitten myöhemmin kertoi julkkiksen nimen, mutten muista sitä enää.
joten enpä nyt sitten enää muista kenet olen viimeisimmäksi nähnyt.
Mutta ainakin lähellä viimeisimpiä on Samppa Lajunen, kun vahingossa tönäisin häntä, kun en tajunnut, etten raskausmahani kanssa ole niin hoikka, että mahtuisin pujottelemaan ihmisten välistä samalla tavalla kuin ei-raskaana.
muitakin näin kirjamessuilla sunnuntaina. Laurin kun lähdimme pois messuilta, aioin potkaista polveen mutta sisko kielsi, ei kuulemma kuulu mulle miten jätkä elää elämäänsä.
Moikkasin häntä tuttavallisesti, ennen kuin tajusin, että eihän me tunneta. Oli niin tutun näköinen... :P
Itiksen Stockalla. Katsoi mua silmiin ;)
niin missä, miten ,milloin?!
Kerro ny, pliis!
En pyytänyt, vaikka kovasti mieli teki, olin liian ujo teini. Muistan tämän tapauksen niin hyvin siksi, koska en ole koskaan sitä ennen enkä sen jälkeen nähnyt ketään julkkista tai ainakaan huomannut. Asun kyllä tosi korvessa, myönnetään :D
En niin pane merkille sellaisia asioita. Sen voin kuitenkin myöntää, että kun noin 10v sitten näin Jack Nicholsonin niin jäin kyllä hetkeksi tuijottamaan :)