Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

te joilla ollut kuukautiset raskaana, oliko lapsi

Vierailija
04.10.2011 |

terve. huolettaa kun olen raskaana ja on kuukautiset että kertooko se siitä että lapsi on viallinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaikkia viittä odottaessa tulleet menkat koko ajan, niukkoina tosin, ja kaikki lapset ihan terveitä! :) En ole koskaan kuullut moisesta yhteydestä (siis että menkat raskausaikana vois viitata lapsen sairauteen tai vammaan).

Vierailija
2/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pyörii =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli mieleen kun keskenmenohan tarkoittaa viallista sikiötä ja jos kerran tää ei nyt mene kesken niin käykö tässä vaan niin että lapsi selviytyikin ja on siis vammainen joka jo yritti tulla pois. kävin siis lääkärillä ja kohdunsuu kiinni kun keskenmenossa yleensä auki eli vielä ei ainakaan vaikuttaisi keskenmenolta vaan kuukautisilta.

Vierailija
4/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pyörii =)

että olen samaa mieltä kakkosen kanssa. Menkat raskauden aikana eivät ole merkki lapsen sairaudesta. Onhan tuo menkkojen tulo harvinaista, mutta ei mahdotonta.

Minulla tuli kolmet täysin normaalit kuukautiset raskauden aikana, siksi sain tietää raskaudesta vasta suunnilleen rv 16-17.

Vierailija
5/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa pyörii =)

että olen samaa mieltä kakkosen kanssa. Menkat raskauden aikana eivät ole merkki lapsen sairaudesta. Onhan tuo menkkojen tulo harvinaista, mutta ei mahdotonta.

Minulla tuli kolmet täysin normaalit kuukautiset raskauden aikana, siksi sain tietää raskaudesta vasta suunnilleen rv 16-17.

Vierailija
6/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö tuli.

Vierailija
7/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli pari kertaa menkat raskauden alkuvaiheessa. Ja ihan terve lapsi tuli.

Vierailija
8/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilläni oli muutamat kuukautiset kun odotti minua.

Vierailija
9/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulla että terve saattaa olla. olen viikolla 5 tai 9, tarkkaa tietoa ei ole koska viikmeksi oli 1-2 pv kuukautiset eikä siis toedä olinko jo silloin raskaana. nyt tein testin ennen kuin nää kuukautiset alkoi. Kauhea huoli on onko tää keskenmenon alkua vai muuten vaan vuotoa. pikkuhousunsuoja riittää. aiemmissa raskauksissa ei ole verta tullut. se myös huollettaa ettei ole enää pahaaoloa, tosin kovin voimakasta/jokapäiväistä se ei ole ollutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän