Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vauva kuolaa - ihottumaa poskissa
04.10.2011 |
Vauvamme (3kk) kuolaa niin paljon, että hänelle on tullut ihottumaläntit poskiin. Olen yrittänyt perusvoiteilla ja bepanthenilla sitä rasvailla, mutta ihottuma ei vain ota lähteäkseen.
Onko kellään niksejä ihottuman poistoon? En viitsisi kortisonia noin pienelle laittaa. Se kulkeuituisi kuitenkin suuhun siitä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
se ei lähde niin helposti kun on tosi rasvaista ja tekee ikään kuin kalvon.
Sillä olen hoitanut pienten rohtuneet huulet talvisin.
Muutenhan se on kokolailla samaa kuin Bebanthen mutta pysyy kosteissa paikoissa paremmin. Loistavaa myös vaippaihottumaan.