Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakohan tässä tapauksessa vaihtaa tuotteen vai pitääkö mun vain niellä tappioni?

Vierailija
03.10.2011 |

Ostin n. kuukausi sitten Seppälästä syystakin joka on siis kuukauden verran ollut käytössä. Nyt siitä meni jo vetoketju rikki. Eli se pieni metalliosa joka pujotetaan vetimeen lähti irti ja nyt vetoketju ei pysy kiinni vaan aukeaa alhaalta päin. Harmittaa vietävästi kun takki kuitenkin maksoi 70 euroa. Ja kuittia mulla ei enää ole tallessa... Onko kaupalla mitään velvollisuutta korvata tuote toisella tai antaa rahat takaisin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tarvitse kuittia, mutta sinun on pystyttävä todistamaan jotenkin (kaupan oma merkki, tiliote....) että tuote on juuri siitä liikkeestä/ketjusta ostettu.

Sinuna menisin pyytämään hyvitystä, mutta muista, että liikkeenkään ei ole pakko palauttaa rahoja, vaan se voi korjata virheen.

se ole niin että todistusvastuu on elinkeinonharjoittajalla.

Vierailija
22/22 |
28.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tässä tapauksessa kävi? Itselläni hajosi nimittäin juurikin Seppälän takki tässä pari päivää sitten, oli ollut alle kuukauden käytössä ja juuri tuo sama vetoketjun pieni metalliosa joka pujotetaan vetimeen irtosi ja takki on käyttökelvoton. Minulla tosin on kuitti tallessa, ne kannattaa ihan oikeastikin aina säästää :)

Saitko korjauksen tai uuden takin tilalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän