Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jani Toivola tanssii naisen kanssa?

Vierailija
03.10.2011 |

Mielestäni pieni kömmähdys MTV:ltä, koska harvemmin naisetkaan keskenään tanssii tai miehet.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siellä sitten kuitenkin oli kyse seksuaalisesta toiminnasta?

Vierailija
22/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssia voi urheilulajina.

Tanssia voi liikuntamuotona.

Tanssia voi parinetsintäkeinona.

Tanssia voi kultuurisena tapana.

Linnana juhlissa on kyse kulttuurisesta tavasta. Tanssikisoissa on kyse urheilulajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs sukulainen homomies ja se ei ainakaan käy edes kaupassa jos paikalla on jotain ämmiä. Vaatii tulla haudatuksikin miesten hautausmaalle. Jos on homo niin on sitten ihan kunnolla ja aina. Ei mikään sunnuntaihomppeli, että välillä tanssitaan naisten ja välillä miesten kanssa. Ihme touhua ja vielä kansanedustajalta!

Mun homotuttava ratkaisi asian muuttamalla Homolandiaan. Sinne on naisilta pääsy kielletty. Kansallislauluna on YMCA.

Vierailija
24/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlat ei ole tanssikilpailu, sinne kutsuttu saa tuoda valitsemansa avecin, joka monilla on oma puoliso.

Vierailija
25/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on provosta. Eihän kukaan voi olla noin tyhmä kuin ap esittää olevansa..:D

sekaista ÄHÄHÄHÄHÄÄ SE OLI TROLLI ETTEXTE NIINQ TAJUNNU -avausta, kunhan avaaja on näistä vastauksista aiheutuvasta itkupotkuraivaristaan toennut ;)

Nyt en kyllä ymmärtänyt yhtään mitään psykoottisesta viestistäsi. Kirjoitin itse provoepäilyn, mutta en suinkaan aloitusta.

Vierailija
26/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jani Toivola varmaan järkyttyisi, jos näkisi tämän ketjun!"

Vierailija
27/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten Linnanjuhlissa homot tanssivat keskenään?

koska Jani toivola on mies? Katsos, kun paritanssissa ei ole tarkoitus muodostaa seksikumppanuutta. Ja vakiintunut muodostelma on mies+nainen.

Taisi muistaakseni Janikin silloin valita mielummin miesparin itselleen.

Tanssi taiteena, viihdykkeenä ja kilpailulajina on hieman eri asia kuin tavallinen perustanssiminen jossain hikisellä tanssilattialla.

Ammattitanssijat tanssivat tanssivat sujuvasti sekä miesten että naisten kanssa riippumatta omasta sukupuolestaan. Usein tanssivat jopa ryhmissä ...vaikka tapoihinsa ei kuuluisi harrastaa ryhmäseksia ;)

Vierailija
28/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä mä vähän ihmettelen, että homoille se kuitenkin käy

Vierailija
29/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en heterona tanssisi naisen kanssa joten kyllä mä vähän ihmettelen, että homoille se kuitenkin käy

että tanssi on synnillistä ja lesbot on pelottavia. Että ei sikäli ihme. Naiset kuitenkin käy toistensa kanssa saunassa, mikä on melko intiimiä sekin. Mutta kun siitä ei ole tehty peikkoa, niin sitä ei koeta peikoksi.

Vierailija
30/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lisäyksenä, varmaankin tuossa kilpailussa voisi joskus olla myös samaa sukupuolta oleva pari (kun on kyse tuollaisesta show-kilpailusta, sääntöjä voi varmaan venyttää jos järjestäjät ja osallistujat niin haluavat). Nyt vaan ei ole.

koska Jani toivola on mies? Katsos, kun paritanssissa ei ole tarkoitus muodostaa seksikumppanuutta. Ja vakiintunut muodostelma on mies+nainen.

Varmaan jani tanssii sitten puolisonsa kanssa miesparinakin, jos sen hyväksi näkee.

Vierailija
31/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattitanssijat tanssivat miesparein?

Vierailija
32/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattitanssijat tanssivat miesparein?

ammattitanssija? Ja ei kukaan ammattitanssija tanssi inhoamansa sukupuolen edustajan kanssa.

Vierailija
33/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pieni kömmähdys MTV:ltä, koska harvemmin naisetkaan keskenään tanssii tai miehet.

Vierailija
34/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vastata omaan kysymykseesi!

Vierailija
35/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jani tanssii sitten puolisonsa kanssa miesparinakin, jos sen hyväksi näkee.

Vierailija
36/36 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs kömmähdys se sitten on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi