Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18-vuotias ja raskaana

02.10.2011 |

Hei kaikki nuoret äidit täällä. Tahtoisin kuulla teidän kokemuksia nuorena äidiksi tulemisesta. Hyviä ja huonoja puolia siitä. Oletteko päätyneet pitämään lapsen vai valinneet abortin nuoruuden vuoksi? Itsellä testi näytti positiivista ja ajatukset ovat aivan sekaisin. En yhtään tiedä mitä tekisin. Olenko vielä valmis äidiksi? Raskaus on niin alussa vielä että sen voisi keskeyttääkin mutta en usko että minusta siihen olisi. Minusta kun näin on käynyt niin se on sitten tarkoitettu menevän näin! Mutta voiko näin nuorena tarjota lapselle hyvää kotia ja elämää? Kertokaa mielipiteitänne ja ajatuksia juuri isoja uutisia kuulleelle tytölle.

Kommentit (1)

1/1 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mulla on aikalailla samalainen tilanne. Täytin viikko sitten 19 ja nyt rv 14+6. Mulla pyöri päässä ihan samat ajatukset ja tunteet oli ihan sekasin. Olin menossa keskeytykseen muiden painostuksesta. Tiesin, että vauvan haluan pitää, mutta olin jo niin loppu siitä riitelystä ja muiden painostuksesta etten enään jaksanut pistää vastaan. Varasin ajan terveydenhoitajalle, että pääsisin keskeytykseen. Kaikki meni hyvin kunnes terveydenhoitaja alkoi kysellä, että onko tää varmasti mun päätös ja miten perhe suhtautunut. Siinä romahdin ihan täysin. Sitten piti vielä mennä toisen lääkärin kautta ennenkun keskeytykseen olis päässyt. Lääkäri halus tarkistaa ettei ole kohdunulkoinen raskaus joten käytiin ultraamassa. Mun sydän löi ihan hulluna kun tajusin, että ehkä sielä ei olekaan mitään vauvaa. Pomppasin siitä tuolista heti kun se sai kunnon kuvan vaikka en olis saanut nähdäkkään. Kuulin että sydän sykkii. Siinä vaiheessa tajusin kuinka ilonen olin enkä ikinä vois luopua siitä. Tiesin sen kokoajan mut tunteet oli vaan niin sekasin ja voimat lopussa. Nyt vanhemmat alkanut tottua ajatukseen pikkuhiljaa ja on tukena ja auttaa :) oli se rankkaa mut oon onnellinen päätöksestä. Kyllä kaikki järjestyy. Olis kiva kuulla mihin päätökseen tulit ja mitkä fiilikset. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä