Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomitkaa vaikka sitten hysteerikoksi

Vierailija
02.10.2011 |

mutta minusta jos televisiossa on aikarajat, että milloin mitäkin ohjelmaa esitetään.(Tarkoitan näitä k7, k15, k18 juttuja). Niin miksi tämä tuleva kuorosota ohjelma, joka ilmeisestikkin on koko perheelle tarkoitettu? Siinä on todella pelottavan näköinen lordi artisti. Lapseni säikähti hullun lailla kun katsoi aamulla neloselta lastenohjelmia, ja tämä kyseinen loorti pamahti ruutuun?

Kysymys kuuluu siis miksi koko perheen ohjelmaa otetaan tälläisi henkilöitä? Ja jos olen väärässä,että ohjelma ei sovellukkaan lapsille, niin miksi sitä mainostetaan aamulla sekä päivällä?

Toivottavasti tajusitte pointtini.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö ihmisiä kiinnosta mitä televisiosta lastenohjelmien aikaa pusketaan ulos?

Vierailija
2/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaminen! Voit varmaan kertoa pelästyneelle lapsellesi, että kyseessä on rooliasu/esiintymisasu ja siellä sisällä on ihan tavallisen näköinen mies.

Oma poikani (nyt 8v.) oli innokas Lordi-fani silloin Suomen euroviisuvoiton aikaan vuonna 2006... Eli 3-vuotiaana. Sen pienempien nyt ei tarvitse muutenkaan telkkaria mielestäni tuijotella. Ainakaan "aamulla ja päivällä" niin että ehtii mainoksetkin moneen kertaan nähdä :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei niitä ole edes viritetty.

Kakkonen ja YLE terveempiä valintoja.

Vierailija
4/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei niitä ole edes viritetty.

Kakkonen ja YLE terveempiä valintoja.

aamupäivällä pikkukakkosen jälkeen ainakin jokuaika sitten pämähti ruutuun ohjelma, missä tapettiin ja nussittiin heti alkutekstien alettua, että en nyt menisi sanomaan niitä nyt niin paljon paremmiksi kanaviksi...

Vierailija
5/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laulaminen on hyvä juttu tosiaan!

Mutta miten lapsi voi fanittaa siis kirjaimellisesti ''mörön'' näköistä örvelöä. Heiluttaa kieltänsäkkin kun joku mielipuoli.

Eli siis voin pistää lapselle vaikka esim. kaunan pyörimään,kunhan selitän että tuokin kuolleista noussut tätikin on vaa ihan tavallinen ihminen?

Mun mielestä,vaikka lapsi ei sillä hetkellä pelkääkkään niin ne ja mieleen pyörimään ja voi vaikuttaa sitten myöhemmin.

Vierailija
6/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai tosi arka ja hiljainen poika? Minkä ikäinen?

Jos yhtään seuraat lasten leikkejä, huomaat että pikkupojille se "mörön näköinen" olento on nimenomaan juuri se, jota fanitetaan. Ja se jos jokin on normaalia. Kaikkie pelottava on hienoa, ja kuuluukin mielikuvitusmaailmassa elävien pikkupoikien mielestä olla. Se kuuluu siihen normaaliin kehitykseen.

P.S. Itse pelkäsin pienenä hysteerisesti Pikku Kakkosen Karvakuonoja...

Vierailija
7/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotaanko teillä rölliä? Se vasta karseen pelottava hahmo onkin!

Vierailija
8/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'menipäs mammat hiljaiseksi'

Vierailija
9/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni on poika 7-vuotias. Ja ei, ei todellakaan ole hiljainen ja ujo. Todella tempperamenttinen ja reipas ukkeli :) leikkii ihan normaalia poikien leikkejä..

Musta on vaan väärin että pikku lapset ihannoi tommosta saatanallista hahmoa,en toivo sitä omalle lapselleni. Mä ajattelen tätä asiaa siltä kantilta,että jos tämä lordi ei olisi artisti vaan esim. jonkun elokuvan hahmo, antaisitteko lapsien katsoa sitä? Okei, ja vaikka lordi englanniksi laulaakin, eikä lapse niitä sanoja ymmärrä mutta ei se minusta lasten laulua ole millään lailla. Enkä tässä väitä että vikin sata salamaakaan olisi :)

Vierailija
11/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kasvatusfilosofiasi pumpulissa kasvattaminen? Se on ainakin ihme, jos ei noin suojelevalla kasvatuksella lapsesta tule pelokas ja yliherkkä.

Vierailija
12/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ei puhuttukkaan siitä miten pitkään mies kestää sängyssä. Tai että ku jemina-jannican ope oli kirjottanu wilmaan että se oli unohtanut liikuntatavarat.................

sallikaa mun nauraa

Vierailija
13/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on näytetty mainoksia tulevista ohjelmista joissa veri lentää ja ihmisiä hakataan.

Vierailija
14/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 7-vuotiaalla kuuluu kyllä jo yleissivistykseen tietää mikä on Lordi. Fanittaa ei tietenkään tarvitse, ei sillä.

Mikset kerro lapselle asiallisesti, mistä on kyse? Tuon ikäisen kanssahan voi jo keskustella ihan oikeasti.

Vierailija
15/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpulissa kasvattamista jos rajoittaa pienen lapsen katselua? Näytettekö te siis lapselli mitä ohjelmia vaan,koska nehän kattoo niitä jokatapauksessa joskus kuitenkin että parempi näyttää jo nyt niin ei sitten ainakaan säikähdä kun joku gootti kävelee naama täynnä sonni renkaita?

Onko kasvatusfilosofiasi pumpulissa kasvattaminen? Se on ainakin ihme, jos ei noin suojelevalla kasvatuksella lapsesta tule pelokas ja yliherkkä.

Vierailija
16/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä 7v lapset on totutettu aivan liian väkivaltaisiin ohjelmiin ja liian hurjiin otuksiin...sen ikäinen kuulemma kehitykseltään voisi vielä pelätä muumien mörköakin jos olisi saanut ikänsä mukaisen kasvatuksen.

Vierailija
17/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen tätä asiaa siltä kantilta,että jos tämä lordi ei olisi artisti vaan esim. jonkun elokuvan hahmo, antaisitteko lapsien katsoa sitä?

hahmo olisi elokuvassa pahis ja että hyvä voittaisi lopulta. Kyllähän tuollaisia ilkeän näköisiä hahmoja lasten K-7 elokuvissa ja sarjoissa onkin. Lapset tarvitsevat tarinoihin (kirjoihin, elokuviin) myös pahiksen, jonka kautta voi käsitellä omaa pelkoa, vihaa ym. kielteisiä tunteita.

Vierailija
18/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen,että voi keskustella? Mun mielestä ei ole mitään väärää jos tuon ikäinen pelkää,kaikkihan me jotain pelätään lapset sekä aikuiset.

Siitä olen erimieltä,että se kuuluisi yleissivistykseen,varsinkaan lapsille. Kun eihän se ole mikään lastenlaulaja..

AP

Mutta 7-vuotiaalla kuuluu kyllä jo yleissivistykseen tietää mikä on Lordi. Fanittaa ei tietenkään tarvitse, ei sillä.

Mikset kerro lapselle asiallisesti, mistä on kyse? Tuon ikäisen kanssahan voi jo keskustella ihan oikeasti.

Vierailija
19/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repsistä kuukuu!

Vierailija
20/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä paljon ahdasmielisiä hysteerikkoja.

Hankkikaa elämä, oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä