Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt lapset hankkimatta ulkonäkösyiden vuoksi?

Vierailija
02.10.2011 |

Itse haluaisin kuitenkin lapsia, mutta ulkonäön romahtaminen pelottaa. Geenit on niiden asioiden osalta huonot.

Minulla onkin rahaa reilusti säästössä, mahdollisia leikkauksia varten. Niihin menen, jos muutokset häiritsee elämänlaatua.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla ulkonäkö lapsista romahtaa?

Vierailija
2/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako vauvapalstalla hirveenä vapaaehtoisesti lapsettomia palstailla Millä tavalla ulkonäkö lapsista romahtaa?

se lapsen saanti näkyy vartalossa.

Minä olen satavarma, että ei tuu mullekaan hyvin käymään, sitten jos ja kun lapsen saan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kuulostaa aika epätoivoiselta ja toisaalta myös tasapainottomalta huolehtia ulkonäöstä jos lapsia haluaa. Jos sen takia jätät lapset tekemättä kadut sitä 5-kymppisenä kun joka tapauksessa ikä näkyy jo. Mulla 3 lasta ja tottahan toki näytän erilaiselta kuin ennen raskauksia mutta silti olen nätti ja hyväkuntoinen kun olen pitänyt itsestäni huolta. Väitän näyttäväni paremmalta kuin moni lapseton ystäväni :D

Vierailija
5/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaako vauvapalstalla hirveenä vapaaehtoisesti lapsettomia palstailla Millä tavalla ulkonäkö lapsista romahtaa?

Minä olen satavarma, että ei tuu mullekaan hyvin käymään, sitten jos ja kun lapsen saan.

Ap

Ei minulla kyllä näy.

Vierailija
6/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä, sillä joku lihoaa useita kymmeniä kiloja ja joku toinen vain kymmenen kiloa.

Minä pääsin takaisin ihannepainoon 3 kk kuluessa enkä saanut raskausarpiakaan. :) Olen siis entiseni, paitsi sieltä. Lapsensaanti toi elämääni sisäistä hehkua ja itsevarmuutta.

Vierailija
7/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on itse (tai mies on) niin ruma, että pelkää rumien geenien periytyvän. Mutta olikin siis omasta rupsahtamisen pelosta kyse...

Jos suvussasi on huonot geenit (tarkoitat kai, että äitisi ja muut suvun lapsia hankkineet naiset ovat rupsahtaneet), niin onko lapsettomat sukusi naiset siis vastaavassa iässä olleet yhä hehkeitä?

On nimittäin vaikea kuvitella tuota. Omassa tuttavapiirissäni äidiksi tuleminen ei ole ketään rumentanut..

Vierailija
8/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin olevani vahingossa raskaana tuossa joku aika sitten. Kyllä mua ahdisti ajatus kropan römpsähtämisestä, juuri oon saanu laihdutettua ja timmiydyttyä ja kerrankin kroppa miellyttää itseä. Haluan edes muutaman vuoden voida nauttia tästä, tuntea itsensä kauniiksi.

Vierailija
9/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Näkyy vai?

Ei minulla kyllä näy.

Se on ihan geeneistä kiinni kellä näkyy.

Mulla on huonot geenit sen suhteen.

Tissit turpoaa monta kuppikokoa ja sitten imetyksen loputtua ei jää jäljelle mitään.

Alapään aion mennä leikkauttaan jos se jää semmoseen kuntoon, et seksihommat saa unohtaa synnytyksen jälkeen.

Ap

Vierailija
10/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei alapää sen takia enää kelpaa seksiin vai mitä?

Vierailija
11/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kypsältä vanhemmaksi. Unohda koko juttu ainakin toistaiseksi :)

Vierailija
12/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuntuu elämän tarkoitus on ulkonäössä eikä nuoruuden jälkeen ole enää mitään arvoa. Katsos kun joka tapauksessa tulet vanhenemaan tissit alkaa roikkua ja naama yms...sille vaan et voi mitään ja tosiaan tuntuu siltä ettet ole ihan sinut itsesi kanssa. Saanko kysyä ap että minkä ikäinen olet?

Vierailija
13/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnut ap sille, että ehkä lapsensaantia kannattaisi tosiaan odotella vielä vähän aikaa. Olet hiukan lapsellinen tai pinnallinen huolinesi. :)

Toisaalta on niinkin, että hormonit valmistavat naisen lapsensaantiin, jolloin huolesi kaikkoaisivat luonnollista tietä, jos olisit raskaana. Voisit saada vähän syvällisempiä ulottuvuuksia elämääsi, muitakin kuin ulkonäön.

Vierailija
14/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko ap että repeät niin pahasti synnytyksessä ettei alapää sen takia enää kelpaa seksiin vai mitä?

esimerkiksi niin. Venyyhän ne paikat synnytyksestä.

Mutta en aio sen takia jättää lapsia tekemättä. Olen vain ajtellut käydä sitten korjauttamassa vahingot.

Ap

Vierailija
15/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä ap että minkä ikäinen olet?

Olen 30 v.

Vierailija
16/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingot... just joo. Mitäs, jos saat vaikka älyttömästi raskausarpia?? Mites ne saa korjattua?

Vierailija
17/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahingot... just joo. Mitäs, jos saat vaikka älyttömästi raskausarpia?? Mites ne saa korjattua?

mulla on niitä jo valmiiksi rinnoissa, tulivat murrosiässä. Ne kuitenkin onneksi vaalenee melko nopeasti.

Yritän pitää painon kurissa raskausaikana, se ainakin hieman ennaltaehkäisee arpien muodostumista.

Kyllä niitä arpia voidaan laseroida ja löysää nahkaa poistaa, jos se paljon häiritsee.

Ap

Vierailija
18/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estä arpia, eikä rasvaaminenkaan, jos niihin on taipumus. Nehän tulevat mahan kohdalle, joka kasvaa lihosit tai et.

Vierailija
19/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estä arpia, eikä rasvaaminenkaan, jos niihin on taipumus. Nehän tulevat mahan kohdalle, joka kasvaa lihosit tai et.

estäkään, mutta edesauttaa arpien välttämistä, jos ei liho liikaa.

Ei mua maha niinkään huoleta, sitä voi treenata, ja sen voi peittää vaatteilla.

Eniten huolettaa alapään pilalle meneminen. Se on kuitenkin tärkeä seikka, miten se toimii lasten hankinnan jälkeen, toisin kuin rinnat tai vatsa.

Ei ole kivaa jos joutuu käyttää vaippoja, tai ei pysty ilmaa pidättelee, tai mies ei tunne mitään enää seiksissä ym.

Vierailija
20/20 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up