tapasin treffipalstalta mukavan miehen, mutta
jostain syystä hälytyskellot soi.. Eli on kovin halukas koko ajan näkemään ja ollaan treffattukin. Laittaa paljon tekstareita mm. aamuisin toivottaa hyvää työpvää ja iltaisin hyvät yöt. Soittaa melkein joka päivä. On ihan ok ulkonäöltä, ehkä dokailee jonkun verran. Nyt haluis viedä mut mökille ja esitellä vanhemmilleen. Joku tässä vaan mättää ja ärsyttää kun en saa kiinni, että mikä.
Kommentit (7)
voi pukata tekstiviestiä vielä vuosienkin päästä.. hyi, yök. tuli vainoaja mieleen.
vaikuttaa aina vähän skitsolta. Kuinka kauan olette tapailleet, montako kertaa, kauanko olette tunteneet?
puhui kivoja ja asiallisesti, tavattiinkin. Oli oma talo, autot, talous kunnossa. Lähetteli myös paljon mua kehuvia viestejä jne.
Mulla myös soi hälytyskellot kuitenkin.
Tein pientä nettitutkintaa ja löysin Iskurista miehen ilmoituksen, jossa haki seksiseuraa koko maakunnasta..
Mä kans deittasin yhden treffipalstalta ja siitä tuli kauhea riippa. Jos sille ei vastannut, tuli kyselypuheluita, tekstareita jne. Oli onkinut mun työpuhelinnumeron selville (ei saa kovin helpolla sitä) ja alkoi soittelemaan siihen, tuntemattomasta numerosta.
Lopullinen niitti tuli kun meni mun äidin luo kysymään missä olen kun en vastaa tekstareihin. Ja en ollut puhunut äidilleni tästä tyypistä mitään.
Uskoi kerrasta kun ilmoitin että jos vielä ottaa yhteyttä, soitan poliisit.
Seuraa näppituntumaa ja ole olematta hänen kanssaan, jos jokin asia vaivaa. Mitä pidemmälle venytät, sitä vaikeampi on pistää poikki. Jossain ehkä odottaa joku tyyppi, joka vie sinut jalat alta EIKÄ aiheuta mitään "mikä mättää"-fiiliksiä. Dokaamattomiakin jopa on.
eli voisko olla narsisti? Nehän valloittaa tiensä naisen sydämeen erittäin asiantuntevin ja päämäärätietoisin ottein. Tunkeutuvat toisen elämään niin, ettei se toinen huomaa että sen elämään on tunkeuduttu. Ja sitten kun se narsu on vakiinnuttanut asemansa, se alkaa näyttää todellisia kasvojaan; ensin pieninä annoksina, sitten enemmän ja enemmän... lopulta olet itse hulluuden partaalla.
joka oli todella innokas; lähetteli viestejä, soitteli pitkin päivää, heti alusta alkaen halusi olla aina yhdessä kun mahdollista. No, minähän lankesin miehen imarteluihin, olihan mahtavaa kun toinen oli niin ihastunut että halusi olla koko ajan yhdessä.
Karu totuus paljastui pikku hiljaa, ja todellakin minunkin olisi pitänyt kuunnella niitä koko ajan soineita hälytyskelloja; mies todellakin oli narsisti tai ainakin muuten mieleltään täysin sekaisin. Loukkasi minua pahasti ja tuntuu etten edelleenkään ole kokonaan toipunut...
Eli jos tuntuu että jokin mättää, luultavasti vaistosi on oikeassa ja kannattaa jättää mies omaan rauhaansa. Koska mitä pidemmälle suhteenne etenee, sitä vaikeampaa siitä on irtaantua. Oman kokemukseni mukaan "takertujista" on todella vaikea päästä irti jos päästää ne liian lähelle.