Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, olen kysynyt täällä papilloomaviruksesta+syövän esiasteesta. Sain vastaukset koepalasta

Vierailija
01.10.2011 |

mitään varallista onneksi ei ollut, ei ole syöpä, mutta papilloomavirus ja selvät solumuutokset on...

Kysyn vaan teiltä, kun se tauti niin yleinen. Minulla vain yksi pelko jäi. Miten se voi estää ettei vauva siitä saa syntyessään?

Vielä tosi tyhmä kysymys,... En ole tupakoitsija, mutta ennen raskautta poltin tupakka hyvin harvoin, ainoastaan jos join alkoholia. Onko nyt sitten näin, etten saa ikinä tupakoida tulevaisuudessa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia lisää kiitos

Vierailija
22/35 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kellä niin että papa muutos tuli vast odotusaikana?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tainnut nutsia paljon ilman kondomia?

Ihan vain tiedoksi. Papyloomavirus tarttuu myös ilman sukupuoliyhteyttä, ja sitä esiintyy yleisesti myös lapsilla.

Vierailija
24/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on nutsittava kyllä pilkkuja

Vierailija
25/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

papylooma?? Nyt on nutsittava kyllä pilkkuja

Huomasin itsekkin kun olin painanut lähetä.

Vierailija
26/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain tiedoksi. Papyloomavirus tarttuu myös ilman sukupuoliyhteyttä, ja sitä esiintyy yleisesti myös lapsilla.

siihenhän uusi roket just perustuu, et annetaan nuorille ENNEN KUIN EHTIVÄT HARRRASTAA SEEEEKSIÄ !

jotta eivtä ehtisi tuota viusrta saada, ja sitä myöten kohdunakulan syöpää tai edes esiasteita ;)

eli seksitauti on!

tupakointi ei ole kellekkään hyväksi, eli ota ap opiksesi ja lopeta, siten voit välttyä monelta pahalta sairaudelta.

lapsiesi ei tuota virusta saa vaikka alateitse syntyykin

Vierailija
27/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tupakoitsija, mutta ennen raskautta poltin tupakka hyvin harvoin, ainoastaan jos join alkoholia. Onko nyt sitten näin, etten saa ikinä tupakoida tulevaisuudessa?

Meinaatko, etta koska tupakka aiheuttaa syopaa ja sulla on solumuutoksia niin siksi et saisi tupakoida, vai mihin tama oikein liittyy? No, tupakointi on terveydellesi haitallista ja kylla, se myos aiheuttaa syopaa, oli sinulla sitten papilloomavirustartunta tai ei... Eli ei tietenkaan KENENKAAN kannata tupakoida, eika sinunkaan ole koskaan kannattanut (myos ennen papillomavirustartuntaa), mutta tupakointi toisaalta liittyy yleensa keuhkojen ja hengitysteiden, seka esim. munuaisten ja virtsateiden syopiin eika niinkaan kohdunkaulan syopaan.

Vierailija
28/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pahaa on, jos tykkän välillä tupakoida? Olen sen tehnyt vain ja ainoastaan silloin kun join alkoholia.... En halua lopeta jos ei pakko. Kesällä on kiva kavereiden kanssa mennä terassille, juoda ja polta muutama tupakka. En halua olla tupakoitsija joka polta aski päivässä. Hyi! Mutta välillä haluan nauttia ja kokeilla siitäkin. Jos se on täysin kieletty tai varallista, niin pakko sitten lopeta. Siksi kysyn

SEKSIKUMPANEITA miulla ei ollut kuin 2 elämän aikana, eli 2!!! Turhaa sanoa että harrastan seksiä ilman mitään kenen kaa vaan. Viimeksi joku sanoi mua huoraksi, koska on papilloomavirus

Vierailija
29/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miulla ei halua lopeta, siksi minä ei lopeta. No hitto, ole lopetamatta sitten. Polta jos se on kivaa. Seksikumpani.

Taidat olla trolli tai päissäsi ja se jälkimmäinen on huono homma, jos olet oikeasti raskaana.

Vierailija
30/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakointi ON vaarallista ja aiheuttaa monia sairauksia. Ihme, jos et tuota itse tiennyt. Oletkohan (kirjoitustyylista paatellen) se sama, joka oli hysteerinen alkuraskaudessa juodun alkoholin takia jokin aika sitten? Epailen itse muuten etta ko. henkilo on (aika nokkela) provo...

Vierailija
31/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoono soomi tyrkilaista leikkivä provoilija. Alkaa olla taas päissään.

Vierailija
32/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoono soomi tyrkilaista leikkivä provoilija. Alkaa olla taas päissään.

etta on toki paljon kierompaa tehda pilkkaa maahanmuuttajista tallaisen roolihahmon kautta kuin ihan suoraan...

Vierailija
33/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihenhän uusi roket just perustuu, et annetaan nuorille ENNEN KUIN EHTIVÄT HARRRASTAA SEEEEKSIÄ !

jotta eivtä ehtisi tuota viusrta saada, ja sitä myöten kohdunakulan syöpää tai edes esiasteita ;)

eli seksitauti on!

tupakointi ei ole kellekkään hyväksi, eli ota ap opiksesi ja lopeta, siten voit välttyä monelta pahalta sairaudelta.

Tunnen jopa yhden eli ei ole mahdotonta, mutta äärimäisen harvinaista. Vanha kunnon visvasyylä se on paskamainen sukupuolitauti, ihan yksi vittumaisimmista eikä parane koskaan. Käytännössähän sen jälkeen ei saisi koskaan naida ilman kumia, ei ikinä, mutta harva sitä jaksaa toteuttaa vaan levittää sitä miesten kautta uusille naisille.

Vierailija
34/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan juonut raskauden aikana tai alkuraskaudessa.

Tiedän TIETYSTI että tupakka on paha terveydelle. Mutta en silti halua lopeta jos ei ole pakko. Viimeksi vaan joku kirjoitti ettei enää saa tupakoida jos on papilloomavirus, koska on todella iso riski saada pahalaatuinen kasvain, jos on papillooma päällä. En tiedä onko totta tai ei. Mutta vielä kerran niin kuin sanoin, En halua ikinä tupakoida päivisin, enkä aijo. Mutta jos haluan pitää hauska, kavereiden kanssa vaikka ja nauttia alkoholia, niin ehkä tupakoinkin... Onko se niin helvetin pahaa tupakoida kuukaudessa 5-10tupakka jos siitäkin? Kaikki on varalista. Kysyin vain riskestä jos on papillooma.

Kysyin myös tartuko se vauvaan? Haluan tietä koska se mua huolestutta!

Toistaseksi ei mulla ollut kuin 2 kumpania elämän aikana ja molemmat aviomiehiä, kellä on testattu, onko tauteja tai ei. En vaan tiedä mistä sen sain ja miksi juuri mä...Toisalta 80% sairastu siihen

Vierailija
35/35 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli seksitauti on!

Tunnen jopa yhden eli ei ole mahdotonta, mutta äärimäisen harvinaista. Vanha kunnon visvasyylä se on paskamainen sukupuolitauti, ihan yksi vittumaisimmista eikä parane koskaan. Käytännössähän sen jälkeen ei saisi koskaan naida ilman kumia, ei ikinä, mutta harva sitä jaksaa toteuttaa vaan levittää sitä miesten kautta uusille naisille.

visvasyylä ole sama kuin kondylooma, joka taas on ihan eri asia kuin papillooma?