Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee alkoholismin raja?

Vierailija
06.12.2011 |

Niin... Sitä olen tässä mietiskellyt syksyn aikana. Oma avopuolisoni on alkanut nauttia alkoholia runsaasti verrattuna aiempaan kun jäi työttömäksi. Onko määrä sitten mielestänne ihan sopiva vaiko liikaa?

Tässä esimerkki lähipäiviltä:

Pe 7 kpl 0,5l oluttölkkejä sekä 4 kpl 0,33l olutpulloja

La 4 kpl 0,5l oluttölkkejä sekä 6 kpl 0,33 olutpulloja

Su 4 kpl 0,5l oluttölkkejä sekä noin puoli pulloa 40% viinaa lantrattuna

Ma oli juomatta

Ti eli tänään olis tarkoitus juoda 12 kpl 0,33l olutpulloja

Loppuviikosta en tiedä mutta kokemuksesta voisin veikata että ke on juomatta mutta loppuviikosta taas juo.

Juominen johtuu kuulemma valittamisestani niin siksi sit juo kun riidellään. Syyllistää mua. Olen kyllä huomannut ettei ole juomatta vaikka oltaisiin sovussa :( Ja mitä mieltä olette siitä ettei asia kuulu toiselle vaikka ollaan suhteessa? En saisi kuulemma puuttua asiaan. Asia vaivaa mua tosi paljon, itkettää vaan kokoajan. Tuntuu että menee hyvä ihminen hukkaan...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasiin sylje, mutta kuulostaa aika isolta määrältä.

Riippuu kait siitä että pystyykö olemaan juomatta?

Vierailija
2/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinullakin jokin käsitys on syistä minkä vuoksi miehesi juo? Joidenkin tunteiden peittely lienee yleisin syy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on alkoholisti. Voimia...

Vierailija
4/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole riitaa hän järjestää sen jostain että saa riidan aikaiseksi ja syyn juoda ja syyllistää minua. Ikinä ei tehdä mitään kun aina pitää juoda. Hänen käytöksensä muuttuu kun juo. Tilanne on pahentunut pikku hiljaa joten ei varmasti enää pysty olla yli päivää juomatta :(

Vierailija
5/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juojalle itselleen tai juojan läheisille.

Vierailija
6/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos ei tänään juo, niin odottaa milloin voi juoda.

Vierailija
7/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ongelmista yrittää jutella niin ei kuulemma huvita puhua. Ei halua myöskään jutella kenenkään muun kanssa. Eihän niitä ongelmia viinalla saa hävitettyä...

Vierailija
8/8 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on ongelma minulle sekä olisi varmasti läheisille jos tietäisivät millaista touhu on mutta asiaa peitellään heiltä. Sekin mielestäni kertoo siitä että mies jopa itse ajattelee että asiat ei ole hyvin kun ei voi totuutta kertoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme