G: >10 vuotta yhdessä, kuinka usein seksiä?
Meillä on sellai että mies haluis useammin ja ite harvemmmin, kompromissi on n. kerran viikossa. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta ja ikää 34 vuotta.
Kommentit (39)
yhdessä 11 vuotta ja kaksi lasta. Mies ei halua. Kadehdin teitä, joilla on seksielämää tai edes tunne, että se toinen puoli haluaa enemmän.
Komppaan vastaaja nro kakkosta aika pitkälti. Joskus paljon, joskus vähemmän. Periaatteessa normaalisti 2 kertaa viikossa (mies on paljon poissa kotoa työn takia). Loma-aikaan paljon useammin, ja välillä taas tulee aikoja, jolloin yksikin kerta viikossa tekee tiukkaa. Yleensä silloin, jos molemmilla on työpaineita tmv.
Yhdessä 16v., kolme alle 10-vuotiasta lasta.
17v yhdessä, ikää 35v ja seksiä 1-3krt/vko.
Mutta mies on muusikko ja on joskus montakin päivää keikoilla, joten silloin tulee luonnollisesti pidempi tauko. Tai joskus jos tulee keikalta kotiin tosi myöhään arkena, niin sitten vaan kömpii mun viereen nukkumaan. Aamuseksi on kokonaan kadonnut lasten synnyttyä. Sääli sinänsä. Yhdessä 12 vuotta, 2 lasta.
meillä menee sykleissä. Välillä 3 kertaa viikossa ja välillä pitkä tauko. Nyt on ollut ennätystauko pakkottavista syistä...kohta kuukausi. Jos lähdetään kaksin jonnekin hotelliintai reissuun, niin sit seksiä harrastetaan useita kertoja päivässä.
kolmesta viiteen kertaan vuodesta. Ja tama ei ole vitsi. En tiia kauanko jaksan tata. Yhdessa siis kahdeksan vuotta.
Tasan ei käy halut.
Meillä sama. Paitsi, että haluaisin viikossa saman verran kuin vaimo vuodessa.
siten että yhdyntää on nelisen kertaa ja muuta seksiä pari kertaa.
12 v yhdessä ja ikää 30-33 v.
Arkisin ei ehditä seksiä harrastamaan kun minä teen päivätyötä ja mies ilta/yötyötä. Viikonloppuun siis jää ja silloinkin harvoin jaksetaan yhtä kertaa enempää. Yhdessä 12v
Meilläkin menee sykleissä. Välillä joka päivä tai jopa monesti päivässä. Väliin voi mennä viikkojakin ilman. Riippuu lähinnä univelan määrästä. Yleensä joitakin kertoja viikossa.
6 - 8 kertaa vuodessa! Yhdessä 17 vuotta. Pisin tauko 6 kk, meinasin kuolla puutteeseen. Nyt päällä tauko, kestänyt 3,5 kk. En alennu vonkaamaan. Ehkä seksit on tässä elämässä sitten tullut harrastettua.
iät ja yhdessäolovuodet samat.
Meillä on sellai että mies haluis useammin ja ite harvemmmin, kompromissi on n. kerran viikossa. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta ja ikää 34 vuotta.
nukahtaa jo sohvalle, mutta kyllä kolme kertaa viikossa on sellainen keskiverto. Jos sopivasti mennään yhtä aikaa vuoteeseen, niin kyllä se seksiin johtaa lähes poikkeuksetta. Joskus siis joka päivä.
Ikää 32v molemmille, yhdessä pian 14v.
Me ollaan oltu 13 vuotta yhessä,olin 17 kun tavattiin,mieheni 4v vanhempi. Yhteen muutettiin2kk seurustelun jälkeen,eka lapsi syntyi vajaa kaks vuotta tapaamisesta ja nyt lapsia jo neljä. Tehään kumpikin vuorotyötä ja seksiähän harrastetaan aina kun mahdollista. Rauhallista rakastelua ei oo niin usein mahdollista toteuttaa... Me puhutaan paljon asioista joka kiireisessä välissä joten asiat ei niin raskaasti jää kertymään niskaan jotta voimavaroja riittää muualle.
lähes joka päivä :) seksi antaa voimia arkeen!
Yhdessä 17 vuotta ja seksiä meillä on keskimäärin 3 kertaa viikossa, joskus joka päivä, riippuen fiiliksistä.
Kolme, neljä kertaa viikossa. Viikonloppuina usein molempina päivinä.
Minä olen ollut aviossa 8 vuotta, tapaamisesta 10 vuotta. Kolme lasta. Seksiä 1-3krt/vko.