BB: Eiks ne vosut tosiaan saa mitään
rangaistusta minnan tavaroiden penkomisesta ja vammaisten nimittelystä?
Kommentit (14)
Siis asukkaille. Mitähän ne sit selittäs.
Ai Minnalta joka kysy kasvaako porkkanat maassa?
Ai Minnalta joka kysy kasvaako porkkanat maassa?
ethän sä välitä.
Toivottavasti näyttävät kaikille sen videon! Sääli vain Minnaa, joka joutuisi sen näkemään.. Mutta tulisipa kaikille selville minkälaisia nämäkin vosut todellisuudessa ovat.
Mitä siellä siis on tapahtunut? :O
nimim. silloin tällöin ohjelmaa seuraava, viime päivät paitsiossa...
varastaakseen tältä tupakkaa. Siinä sitten nauroivat ja haukkuivat vammaisia. Oksettavaa, mä niin haluaisin nähdä miten muut reagoisivat tähän. Mutta onhan tuo nyt jo nähty miten pahimmat kiusaajat ovat bb:n suosiossa. Tapahtui torstaina.
Oho, vai sellaista. En olisi ajatellut kummankaan olevan sen tyyppinen. Ihmeellistä käytöstä :O
ja minua järkyttää, miten empatiakyvyttömiä ihmisiä voi olla. Miten harva kykenee asettumaan toisen asemaan. Jos ihminen syntyy näkövammaisena, hänen elämänsä on hyvin erilaista kuin näkevän.
Jo Vanhassa Testamentista löytyy 3. Mooseksen kirjasta tällaisia viisauksia:
13 "Älä tee toiselle vääryyttä äläkä ota mitään väkisin. Älä pidä päivätyöläisen palkkaa itselläsi yli yön.
14 Älä pilaile kuuron kustannuksella äläkä pane estettä sokean tielle, vaan pelkää ja kunnioita Jumalaasi. Minä olen Herra."
Tuntuu että ihmisiltä puuttuu kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Se ei ole hyvä juttu.
ja minua järkyttää, miten empatiakyvyttömiä ihmisiä voi olla. Miten harva kykenee asettumaan toisen asemaan. Jos ihminen syntyy näkövammaisena, hänen elämänsä on hyvin erilaista kuin näkevän. Jo Vanhassa Testamentista löytyy 3. Mooseksen kirjasta tällaisia viisauksia: 13 "Älä tee toiselle vääryyttä äläkä ota mitään väkisin. Älä pidä päivätyöläisen palkkaa itselläsi yli yön. 14 Älä pilaile kuuron kustannuksella äläkä pane estettä sokean tielle, vaan pelkää ja kunnioita Jumalaasi. Minä olen Herra." Tuntuu että ihmisiltä puuttuu kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Se ei ole hyvä juttu.
Oikein hyvä malli taas nuorisolle, mitä pahempi pyrkyri, mitä itsekkäämpi ja mitä röyhkeämpi sitä paremmin pärjäät.
Sääli vain Minnaa, joka joutuisi sen näkemään..
Itse asiassa just Minnahan ei sitä näkisi, joten meni nyt säälis hukkaan.
Minna veti änkyräkännit ja häpäs ittensä ja kaikki sokeat eilen
Jo Vanhassa Testamentista löytyy 3. Mooseksen kirjasta tällaisia viisauksia:
13 "Älä tee toiselle vääryyttä äläkä ota mitään väkisin. Älä pidä päivätyöläisen palkkaa itselläsi yli yön.
14 Älä pilaile kuuron kustannuksella äläkä pane estettä sokean tielle, vaan pelkää ja kunnioita Jumalaasi. Minä olen Herra."Tuntuu että ihmisiltä puuttuu kunnioitus muita ihmisiä kohtaan. Se ei ole hyvä juttu.
Miten tuo herran ylistys liittyy tuohon jos näkee sokean? Miksi siinä lukee että pelkää herraa ja kunnioita sitä kun näet sokea edessäsi tai kuuron?
miten ihan odottamattomista tyypeistä paljastuu tuollaisia piirteitä. Joo, joukossa tyhmyys tiivistyy jne, ja ymmärrän jossain määrin sen, että joskus nyt vain puhutaan selän takana paskaa. Mutta toisen tavaroiden penkominen ja vammaisuuspuheet...? Sitä ei voi millään oikeuttaa.
henkilökohtaista omaisuutta ja penkoa henk koht omaisuutta. Sairasta.