Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hitto taas seikoilin kännissä.

Vierailija
01.10.2011 |

Ajattelin silloin, että mies ja nainen voisi nukkua ystävinä vierekkäin (en jaksa selittää miten tällaiseen tilanteeseen jouduin)...Mutta ko. mies ei näyttänyt tätä tajuavan (vaikka toitotin koko ajan, että emme tee sit mitään). Sen kova kyrpä (sillä oli onneks se housujen sisällä!) herätti minut aika ajoin ja ajoinkin hänet pois, kun se häiritsi minua. Annoin sen vähän kyllä hiplailla minua ennen sitä, mutta en kriittisistä paikoista...ja olin vähän ihastunut ko. tyyppiin, mutta toitotin koko ajan, että emme ala rakastelemaan, kun mulla on mies.

Tuo kyllä ärsyttää nyt selvinpäin...miten saatoin olla niin naiivi! Halusin todellakin vaan auttaa kaveria, mutta hän luuli muuta... ja syytti minua, että pelaan jotain peliä.

Olin varmaankin sekaisin, kun en osanut ajatella asioista oikealla tavalla. En ajatellut silloin, kun nukuin hänen kanssaan vierekkäin, että pettäisi miestäni, mutta nyt tuntuu kyllä todella kurjalta. Jos kerron miehelleni, se jättää minut, koska olen käyttäytynyt noin sekopäisesti. Perhe hajoaa.

Ehkä minun pitää yksinkertaisesti olla vain juomatta tai juoda vain kotona, kun ei logiikka pelaa... Ja tuolloinkin join kuin sieni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat juhlia niin teet sen tutussa porukassa ja sovit etukäteen minne olet menossa yöksi tai kenen kanssa matkaat kotiin. Et päädy sitten minne sattuu.

Vierailija
2/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en välttämättä kovin hyvin osaa viestiä kirjoittaa.

Mutta kyllä tuosta tapahtuneesta on pää sekaisin... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut painattaa itselleni paidan tuolla tekstillä, jottei aina tarvitse selitellä alkoholittomuutta.

Sillä kännissä saatan olla täysääliö ja mogailla pahemman kerran. Ei kiitos enää.

Vierailija
4/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normisettiä!!

ethän sä edes pettänyt miestäsi!

Vierailija
5/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan autoin häntä (pitkä tarina perustella...). Jos olisin nainut, olisi pettänyt.

ap

Vierailija
6/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta märehdi nyt hetki, ota opiksesi, ja unohda. Ei kannata kertoa miehellesi, koska eihän tuo nyt mitään pettämistä ollut, vaikka tyhmää olikin.

Sinulla on nyt vain krapula ja syyllinen olo, mutta kyllä se siitä unohtuu, kun annat ajan kulua.

Vierailija
7/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta märehdi nyt hetki, ota opiksesi, ja unohda. Ei kannata kertoa miehellesi, koska eihän tuo nyt mitään pettämistä ollut, vaikka tyhmää olikin.

Sinulla on nyt vain krapula ja syyllinen olo, mutta kyllä se siitä unohtuu, kun annat ajan kulua.

ja kannattaa juoda vain kotona,on halvempaakin niin.

Vierailija
8/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitätkö vähän tätä kohtaa?

Vierailija
9/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähnyt siinä mitään seksuaalista. ap

Vierailija
10/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä päättelemään, mitä tapahtui ilman että kerrot. Toivottavasti otat tuosta tapauksesta opiksi, hölmösti teit kyllä.

Vierailija
11/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn kyllä päättelemään, mitä tapahtui ilman että kerrot. Toivottavasti otat tuosta tapauksesta opiksi, hölmösti teit kyllä.

ap

Vierailija
12/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut todella rankkaa, ei halunnut nukkua viime yötä yksin, oli surullinen ja kaipasi ystävän seuraa. Sinä toki halusit olla ystävän tukena vaikealla hetkellä.

Vierailija
13/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ollut todella rankkaa, ei halunnut nukkua viime yötä yksin, oli surullinen ja kaipasi ystävän seuraa. Sinä toki halusit olla ystävän tukena vaikealla hetkellä.

Vierailija
14/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle oli sattunut jotain ikävää (avioero, läheisen kuolema tms) ja hän pyysi, jos voisit jäädä yöksi koska hän "ei pysty nyt nukkumaan yksin". Halusit auttaa ja jäit. Mies siitä sitten ymmärsi putkiaivoillaan, että olet kiinnostunut ja alkoi lähennellä. Ei pystynyt tajuamaan, että miksi suostuit, jos sua ei kiinnosta - tästä syystä väitti, että pelaat jotain peliä.

Vierailija
15/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle oli sattunut jotain ikävää (avioero, läheisen kuolema tms) ja hän pyysi, jos voisit jäädä yöksi koska hän "ei pysty nyt nukkumaan yksin". Halusit auttaa ja jäit. Mies siitä sitten ymmärsi putkiaivoillaan, että olet kiinnostunut ja alkoi lähennellä. Ei pystynyt tajuamaan, että miksi suostuit, jos sua ei kiinnosta - tästä syystä väitti, että pelaat jotain peliä.

kuitenkin näin selväpäisenä tajuan toimineeni tyhmästi. ap

Vierailija
16/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin näin selväpäisenä tajuan toimineeni tyhmästi. ap

kuten kännissä... ap

Vierailija
17/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaan, että noin 20 vuotta.

Vierailija
18/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toilailen vielä pahemmin.

Ei se suinkaan iästä ole kiinni..

Vierailija
19/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi yllättävää että mies luuli että enemmänkin saa.

Vierailija
20/22 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehen ensin hiplailla ja sitten ihmettelet kun toinen muna pystyssä sun vierssä. Mee hoitoon lunttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä