hitto taas seikoilin kännissä.
Ajattelin silloin, että mies ja nainen voisi nukkua ystävinä vierekkäin (en jaksa selittää miten tällaiseen tilanteeseen jouduin)...Mutta ko. mies ei näyttänyt tätä tajuavan (vaikka toitotin koko ajan, että emme tee sit mitään). Sen kova kyrpä (sillä oli onneks se housujen sisällä!) herätti minut aika ajoin ja ajoinkin hänet pois, kun se häiritsi minua. Annoin sen vähän kyllä hiplailla minua ennen sitä, mutta en kriittisistä paikoista...ja olin vähän ihastunut ko. tyyppiin, mutta toitotin koko ajan, että emme ala rakastelemaan, kun mulla on mies.
Tuo kyllä ärsyttää nyt selvinpäin...miten saatoin olla niin naiivi! Halusin todellakin vaan auttaa kaveria, mutta hän luuli muuta... ja syytti minua, että pelaan jotain peliä.
Olin varmaankin sekaisin, kun en osanut ajatella asioista oikealla tavalla. En ajatellut silloin, kun nukuin hänen kanssaan vierekkäin, että pettäisi miestäni, mutta nyt tuntuu kyllä todella kurjalta. Jos kerron miehelleni, se jättää minut, koska olen käyttäytynyt noin sekopäisesti. Perhe hajoaa.
Ehkä minun pitää yksinkertaisesti olla vain juomatta tai juoda vain kotona, kun ei logiikka pelaa... Ja tuolloinkin join kuin sieni.
Kommentit (22)
en välttämättä kovin hyvin osaa viestiä kirjoittaa.
Mutta kyllä tuosta tapahtuneesta on pää sekaisin... ap
Olen ajatellut painattaa itselleni paidan tuolla tekstillä, jottei aina tarvitse selitellä alkoholittomuutta.
Sillä kännissä saatan olla täysääliö ja mogailla pahemman kerran. Ei kiitos enää.
normisettiä!!
ethän sä edes pettänyt miestäsi!
vaan autoin häntä (pitkä tarina perustella...). Jos olisin nainut, olisi pettänyt.
ap
mutta märehdi nyt hetki, ota opiksesi, ja unohda. Ei kannata kertoa miehellesi, koska eihän tuo nyt mitään pettämistä ollut, vaikka tyhmää olikin.
Sinulla on nyt vain krapula ja syyllinen olo, mutta kyllä se siitä unohtuu, kun annat ajan kulua.
mutta märehdi nyt hetki, ota opiksesi, ja unohda. Ei kannata kertoa miehellesi, koska eihän tuo nyt mitään pettämistä ollut, vaikka tyhmää olikin.
Sinulla on nyt vain krapula ja syyllinen olo, mutta kyllä se siitä unohtuu, kun annat ajan kulua.
ja kannattaa juoda vain kotona,on halvempaakin niin.
Selitätkö vähän tätä kohtaa?
nähnyt siinä mitään seksuaalista. ap
Pystyn kyllä päättelemään, mitä tapahtui ilman että kerrot. Toivottavasti otat tuosta tapauksesta opiksi, hölmösti teit kyllä.
Pystyn kyllä päättelemään, mitä tapahtui ilman että kerrot. Toivottavasti otat tuosta tapauksesta opiksi, hölmösti teit kyllä.
ap
Miehellä on ollut todella rankkaa, ei halunnut nukkua viime yötä yksin, oli surullinen ja kaipasi ystävän seuraa. Sinä toki halusit olla ystävän tukena vaikealla hetkellä.
Miehellä on ollut todella rankkaa, ei halunnut nukkua viime yötä yksin, oli surullinen ja kaipasi ystävän seuraa. Sinä toki halusit olla ystävän tukena vaikealla hetkellä.
Miehelle oli sattunut jotain ikävää (avioero, läheisen kuolema tms) ja hän pyysi, jos voisit jäädä yöksi koska hän "ei pysty nyt nukkumaan yksin". Halusit auttaa ja jäit. Mies siitä sitten ymmärsi putkiaivoillaan, että olet kiinnostunut ja alkoi lähennellä. Ei pystynyt tajuamaan, että miksi suostuit, jos sua ei kiinnosta - tästä syystä väitti, että pelaat jotain peliä.
Miehelle oli sattunut jotain ikävää (avioero, läheisen kuolema tms) ja hän pyysi, jos voisit jäädä yöksi koska hän "ei pysty nyt nukkumaan yksin". Halusit auttaa ja jäit. Mies siitä sitten ymmärsi putkiaivoillaan, että olet kiinnostunut ja alkoi lähennellä. Ei pystynyt tajuamaan, että miksi suostuit, jos sua ei kiinnosta - tästä syystä väitti, että pelaat jotain peliä.
kuitenkin näin selväpäisenä tajuan toimineeni tyhmästi. ap
kuitenkin näin selväpäisenä tajuan toimineeni tyhmästi. ap
kuten kännissä... ap
ja toilailen vielä pahemmin.
Ei se suinkaan iästä ole kiinni..
tosi yllättävää että mies luuli että enemmänkin saa.
Annat miehen ensin hiplailla ja sitten ihmettelet kun toinen muna pystyssä sun vierssä. Mee hoitoon lunttu!
Jos haluat juhlia niin teet sen tutussa porukassa ja sovit etukäteen minne olet menossa yöksi tai kenen kanssa matkaat kotiin. Et päädy sitten minne sattuu.